Connect with us

Hirdetés

technokrata

Már Twitteren és Wechaten is igényelhetik repjegyüket a KLM utasai

App

Már Twitteren és Wechaten is igényelhetik repjegyüket a KLM utasai

Már Twitteren és Wechaten is igényelhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak. Az új szolgáltatás megkönnyíti az utasok életét a világ bármely pontjáról, hiszen a két platform a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget.

2016-ban a légitársaságok között elsőként a KLM Messengeren is biztosított ügyfélszolgálatot. A Facebook applikációja mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról 10 nyelven. A KLM munkatársai 24/7 rendelkezésre állnak a közösségi média platformokon.

 

Az új szolgáltatás minden KLM utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és az információáramlást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kéri.

„A Messenger után a Twitter és a WeChat tökéletes kiegészítés a KLM közösségi média stratégiájában. Mi mindig szeretnénk utasaink életében jelen lenni, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodnak a világon, és mely platformot részesítik előnyben.”

– nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök és vezérigazgatója.

A KLM-nek 2,2 millió rajongója van a Twitteren, és több mint 25 000-en említik a vállalatot hetente a platformon. 2014-ben nyitotta a légitársaság  WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. A WeChat Kínában az első számú social media felület, havi 938 millió aktív felhasználóval. A KLM-nek ott 120 000 rajongója van és heti 6000 kérdést intéznek hozzájuk a felhasználók.

A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10%-a a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15%-át is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.

2009 óta a légitársaság közösségi média jelenléte verhetetlen, több mint 25 millió rajongóval és követővel büszkélkedhetnek. A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media oldalakon, ebből 15 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában 9 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

További App

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés