Connect with us

SEAT világpremier a Genfi Autókiállításon

newseatibiza002_x

Garázs

SEAT világpremier a Genfi Autókiállításon

SEAT világpremier a Genfi Autókiállításon

Az új Ibiza Genfben mutatkozott be a nyilvánosságnak, a SEAT újabb sikeres értékesítési hónapja után

A SEAT étkesítése világméretekben továbbra is kétszámjegyű növekedést produkált. Februárban a spanyol márka újabb ugrásszerű növekedést mutatott, a kiszállítások elérték a 31.800 egységet, ami 18,8%-os növekedést jelent 2016 azonos hónapjával összehasonlítva. Az év első két hónapjában az eladások 13,6%-kal emelkedtek, és elérték a 64.000 egységet.

Az értékesítés növekedése nagyon erős volt a márka piacainak többségén. Januárban és februárban Spanyolország volt a kiszállítások terén az első helyen 14.400 eladott gépkocsival, ez 24,5%-os növekedést jelent. Spanyolország ezzel megelőzte Németországot, ahol a növekedés 8,9% volt, és elérte a 11.900 egységet. Ezt követte az Egyesült Királyság, 21,3%-os növekedéssel és 5.600 darab eladott gépkocsival. A SEAT igen pozitív fejlődést ért el Mexikóban, a márka negyedik legnagyobb piacán (9,5%-os emelkedés és 4.600 eladott gépkocsi), illetve Olaszországban: 15,8%-os növekedés, és 3.300 étékesített autó.

“Nangyon elégedettek vagyunk az értékesítés első két havi alakulásával az. A márka kétszámjegyű növekedési mutatókat produkál egészében, és a legfőbb piacokon is, piaci részesedésünk tovább növekszik. A Genfi Autószalonon az Ibizával és termék offenzívánk új modelljeivel mutatkozunk be, és úgy hisszük, ezekkel ezt a lendületet az egész év folyamán fenntartjuk.”

– mondja a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths.

newseatibiza001_x

A SEAT e számokat a Genfi Autószalonon jelentette be, mely nagyon speciális lesz a márka számára. Mindenekelőtt azért, mert az új SEAT Ibiza ötödik nemzedéke, a több mint 5,4 millió értékesített gépkocsival a spanyol márka legtöbbet eladott modellje a központi helyet foglalja el a SEAT genfi standján.

“A SEAT a konszolidáció és a növekedés időszakában van, és mi azért dolgozunk, hogy az iparágban az egyik legdinamikusabban fejlődő szervezetté váljunk. Az új Ibiza a márka számára nagy előrelépést jelenten majd, és arra hivatott, hogy fordulópontot hozzon saját szegmensében.”

– mondja Luca di Meo, a SEAT elnöke.

Ez újabb előrelépés a márka történetének legnagyobb termék offenzívájában. A kezdet a márka első szabadidő autója (SUV), az Ateca piacra dobása volt, amit a megújított Leon követett. Most az Ibiza következik, ami beteljesíti a márka három fő pillérének megerősítését. Ezt követően újabb modellek érkeznek, mint például a kompakt crossover, az Arona. Az idei év végéig minden új modell azt fogja eredményezni, hogy a SEAT lényegesen növelheti részesedését az európai piacokon. Mindezen túl az új modellek magukba foglalják az Xcellence változatokat is, mint a jelenlegi FR felszereltségi szint alternatíváját. Az Xcellence változatot azért hozták létre, hogy olyan új vevőket érjenek el, akik kifinomultabb és egyedibb jellegű formatervezést keresnek, mindezt egyesítve a kényelmesebb és okosabb funkcionális eszközökkel.

gva2017003_nyito_large

A döntő modell

A SEAT Ibiza ötödik nemzedékét Barcelonában fejlesztették ki, ami döntő lépés a SEAT jövőjére nézve. Először is azért, mert ezt az autót a Volkswagen-csoport legfejlettebb technológiájára, az MQB platformra (Modular Quer Baukasten) építették, ami mutatja a SEAT márka fontosságát a Volkswagen-csoporton belül. Ezt az új platformot első alkalommal alkalmazzák ebben a termék-szegmensben. Másodszor pedig azért, mert teljes egészében fejlett technológiával, látványos dinamizmussal és észrevehetően megnövelt belső térrel rendelkezik.

“Az új Ibiza magában hordozza a SEAT új genetikai tulajdonságait, és fantasztikusan dinamikus teljesítményt mutat. Az új, moduláris MQB A0 platformmal a SEAT Ibiza magasabb technológiai szintre lépett, és kényelmi szempontból észrevehetően megnövelt belső térrel és variálhatósággal rendelkezik.”

– mondja Matthias Rabe, a SEAT kutatási és fejlesztési alelnöke.

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda