Connect with us

Hirdetés

technokrata

Továbbra is a világ top tévégyártói között a Hisense

hisense

Smart-TV

Továbbra is a világ top tévégyártói között a Hisense

Továbbra is a világ top tévégyártói között a Hisense

Stabilan tartja a második helyet a legtöbb tévét értékesítők listáján

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján.

A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.

A folyamatos eladásnövekedésnek köszönhetően 2023-ban is megtartotta második helyét a Hisense a globális értékesítések tekintetében. Az AVC Revo piackutató intézet „2023 Monthly Report of Global TV Shipment Volume of TV Brands” című havi jelentése alapján közel 26 millió eladott tévékészülékkel a márka továbbra is a piacvezető vállalatok között szerepel és az egyetlen olyan vállalat a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben töretlenül növelte eladásait.

A koronavírus miatt nehezített pályán kezdett itthon

A Hisense 2020-ban lépett a magyar piacra, de a pandémiás időszak miatt komoly nehézségek mellett tudott elindulni a tévékészülékek értékesítésében. A hazai jelenléte az elmúlt években folyamatosan erősödött és 2023-ra Magyarország harmadik legnépszerűbb tévémárkája lett. A GfK piackutató riportja alapján tavaly a márka piaci részesedése 8,2 százalék volt a darabszám szerinti eladásban itthon. Míg a magyar tévépiac 2023-ban mind értékben, mind volumenben kb. 10,7, illetve 10,6 százalékos visszaesésben volt, a Hisense 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat, ami több mint 38 ezer eladott tévét jelent. A márka televíziói közül a legnépszerűbb modell az A6-os széria 43 colos 4K-s okostévéje volt, csak ebből több mint 4600 db fogyott tavaly.

A tévékészülékek mellett a Hisense 2022 óta a légkondicionálók piacán is jelen van, 2023-ban mintegy 14 ezer készüléket adott el és ezzel az ötödik helyet foglalta el a magyar piacon jelenlévő gyártók rangsorában. Tavaly év végén a háztartási gépek piacára is belépett, így már Magyarországon is elérhetők például a prémium kategóriás hűtői és mosógépei.

Minden piacot helyi központokkal lát el

A márka globális jelenléte folyamatosan erősödik, 2023-ban a volumennövekedés Európában és Észak-Amerikában volt különösen jelentős: a Kínán kívüli piacokra történő szállítás 12,2 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A növekedés következtében a vállalat bővülő globalizációs stratégiájának részeként az ökológiai lábnyomára is nagyon ügyel. A Hisense immár 34 ipari parkot, 25 kutatás-fejlesztési központot és 66 tengerentúli vállalatot működtet, amelyek célja, a környezetvédelem mellett, a helyi piacok gördülékenyebb kiszolgálása.

A legnagyobb nemzetközi sporteseményeket támogatja

Az elmúlt években a világhírű sportversenyek szponzorálása példátlan növekedést hozott a Hisense-nek. A 2022-es katari FIFA-világbajnokság hivatalos szponzorálása, valamint a Paris Saint-Germain, az Internationale Milano és a Nemzetek Ligájának folyamatos támogatása jelentősen növelte a tengerentúli márkaismertséget, az idei UEFA EURO 2024™ globális szponzori cím pedig új szintre emeli a márka labdarúgás iránti elköteleződését. A júniusi Labdarúgó-Európa-bajnokság hivatalos szponzoraként a Hisense további prémium kategóriás tévékészülékeket is a piacra dob majd, hogy a legfejlettebb technológiák használatával magával ragadó játékélményt és látványt nyújtson.


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További Smart-TV

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés