Connect with us

Hirdetés

technokrata

Itthon (is) népszerűek az Asus notebookok

Laptop

Itthon (is) népszerűek az Asus notebookok

Dobogós helyezés a hazai notebookpiacon.

A dinamikusan fejlődő notebookpiac növekedése 2007-ben világszerte több mint 30%-os volt, az Asus ebben az időszakban még ennél is nagyobb mértékben, átlagosan több, mint 60%-kal volt képes notebook-eladásait növelni. A teljes notebookpiacon a vállalat már az első hétben tudhatja magát (az IDC 2007. negyedik negyedéves riportja szerint), de az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) ennél is jobban (hatodik helyen) teljesített. Az arányok még meggyőzőbbek régiónkban, Közép-Kelet-Európában: a teljes notebookpiac 66,1%-kal bővült, ehhez képest s vállalatnak sikerült 104,1%-ot elérnie az eladásokban. Ez az eredmény a második helyet jelenti a ranglistán.

A 2007-ben megnyitott magyarországi Asus iroda a 2007-es év negyedik negyedévében (2006 negyedik negyedévéhez viszonyítva) 33,5%-ot nőttek az eladások, ami kétszerese a piac átlagos, 17,8%-os növekedésének. Ez azt jelenti, hogy a cég a harmadik helyen áll a hazai notebook-eladásokban. Ugyanez igaz a teljes éves eredményre is: az Asus a magyarországi notebookpiacon a teljes 2007-es évet tekintve a képzeletbeli dobogó harmadik fokára került.

Diadalmenet az öreg kontinensen
Az eladások alapján 2007. negyedik negyedévben (IDC EMEA Quarterly PC Tracker, 2007. 4. negyedév) a notebookpiac első helyére került Csehországban és Bulgáriában, a második Oroszországban, Ukrajnában, Szlovákiában, Lettországban és Észtországban. A dobogó harmadik fokán áll Lengyelországban, Magyarországon, Olaszországban és Litvániában, illetve a negyedik helyen áll Spanyolországban és Romániában.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés