Connect with us

Hirdetés

technokrata

Lassan, de nő a digitális televíziózás részaránya

Dotkom

Lassan, de nő a digitális televíziózás részaránya

A tizennégy legnagyobb magyarországi műsorterjesztő hálózatában 2009 novemberében közel 10 ezerrel, 1,118 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizető háztartások száma, derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) friss gyorsjelentéséből.

Az NHH becslései, illetve korábbi felmérései szerint a közel 3,8 millió magyarországi háztartás közül mintegy hárommillióban van valamilyen előfizetéses tévészolgáltatás. A fennmaradó közel 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. A digitális előfizetéssel rendelkezők száma a vizsgált 14 szolgáltatónál 1,109 millióról 1,118 millióra emelkedett tavaly novemberben, míg az analóg előfizetések száma ebben a körben 1,372 millióról 1,354 millióra csökkent. Novemberben a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók előfizetőinek 45,2 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat az októberi 44,7 százalék után. A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók között – valamennyi szolgáltatást figyelembe véve – a UPC a piacvezető, október után novemberben is 32,1 százalékos piaci résszel. A második Digi piaci része 24,2 százalékról 23,9 százalékra csökkent, míg a harmadik Magyar Telekom (T-Home) 20,3 százalékról 20,8 százalékra növelte részesedését.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés