Connect with us

Hirdetés

technokrata

Újabb lépés a szürkepiac ellen

Dotkom

Újabb lépés a szürkepiac ellen

Egyedi matrica minden D-Link hálózati eszköz csomagolásán.

Újabb lépés a vásárlói bizalmat és a piacot romboló szürkepiac ellen: május 1-jétől minden hivatalos magyarországi forgalmazásba került termékét egy egyedi, a magyar nyelvű telefonos segítségnyújtó vonalat népszerűsítő matricával ellátva bocsátja forgalomba a D-Link.

Az informatikai piacon folyamatosan élesedő versenyben mind több értékesítő úgy próbál alacsonyabb árat elérni, hogy a termékeket bizonytalan forrásból, külföldről szerzi be, majd a vásárlónál felmerülő garanciális problémák kezelését elhárítja. Ezzel rombolja a vásárlók gyártó iránti bizalmát és a piacot egyaránt. A D-Link az elmúlt években jelentős lépéseket tett ezen szürkepiac visszaszorítására: Kiépített egy megbízható kiskereskedelmi üzletekből álló, országos lefedettséget adó Kiemelt SoHo Partner hálózatot, helyi promóciókat, nyereményjátékokat hirdetett, termékeihez helyi vezetékes számon hívható nem emelt díjas technikai támogatást hozott létre.

Ezek a lépések alapozták meg a vásárlói bizalom megszerzése felé tett újabb lépést, valamennyi Magyarországon forgalomba kerülő D-Link hálózati eszközön egy a magyar színeket felvonultató, így a vásárlók számára azonnal elismerhető matrica elhelyezését. A jövőben ez a matrica jelzi a vásárlók számára, hogy a termékben megbízhatnak, azt nyugodtan megvásárolhatják, és problémájukkal, csereigényükkel bármikor felkereshetik a termék értékesítőjét, ott megfelelő fogadtatásra találnak.

„Egy olyan jelentős lokális támogatást és szolgáltatáscsomagot kínáló gyártó, mint a D-Link számára elengedhetetlen, hogy ezek az értékek a vásárlók számára biztosítottak legyenek. Azt tapasztaltuk, hogy egyes nem a hazai disztribúcióból vásárló kiskereskedelmi üzletek rendkívül kedvező áron magukhoz csalogatják a vásárlókat, majd az esetleges garanciális ügyintézést, a nem magyar piacra szánt termékek cseréjét igyekeznek elhárítani maguktól. Mostani lépésünk célja, hogy vásárlóink azonnal, a termék külső csomagolására pillantva megállapíthassák, az valóban megbízható forrásból, a D-Link hivatalos magyarországi kereskedelmi csatornájából származik, és a felmerülő problémákat a leírt vállalásoknak – a 2, sőt Wireless N termékeink esetében 11 éves garanciaidőn belül mindvégig – megfelelően kezeli az eladó.” – mondta el Élő András, a D-Link magyarországi vezetője az újabb lépéshez vezető okokat.

A matrica bevezetésével egyidejűleg a D-Link egyhónapos akciót is indít, melynek ideje alatt a szürkepiacon legkelendőbb termékeit, a DI-524 vezeték nélküli routert és az ahhoz tartozó USB adaptert még a szürkepiacon megszokott különösen alacsony árnál is kedvezőbben, 9.990 illetve 6.990 forintos áron kínálja Kiemelt SoHo Partnerei üzleteiben.

A D-Link 4 hivatalos magyarországi disztribútora a Crown-Tech Kft., az Ingram Micro Magyarország Kft., az RCE-Trade Kft. és az RRC Hungary Kft.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés