Connect with us

Hirdetés

technokrata

Mi kell a sikerhez? – Elkötelezettség, céltudatosság, stabilitás

Dotkom

Mi kell a sikerhez? – Elkötelezettség, céltudatosság, stabilitás

A CHS Hungary Kft. 1996-os indulása után alig két éven belül a hazai számítástechnikai-informatikai piac vezető disztribútorává vált. Forgalma 2003-ben meghaladta a 32 milliárd forintot, s a céget immár négy éve jegyzik Magyarország TOP 200 vállalkozása között. Célunk az volt, hogy kiderítsük, mi ennek a titka.

Szabó Zoltán – aki a CHS egyik legjelesebb vezetője, s aki a Marketing Igazgatói feladatok mellett a Beszerzési és Kontrolling igazgatói pozíciót is betölti – válaszolt kérdéseinkre.

Terminal – Történetének kezdetén a CHS multinacionális gyökerekkel indult, majd egy tulajdonosváltás révén lett kizárólag hazai vállalat. Mint Magyarország vezető IT disztribútora tervezik-e, hogy EU tagságunkat kihasználva immár magyar háttérrel újra regionális szereplővé váljanak?

Szabó Zoltán – Elsősorban a hazai piacon szeretnénk továbbra is piacvezetők maradni.

Terminal – A hazai IT piacon rendkívül fontos az állam, mint vásárló. Hogyan érinti a CHS-t az, hogy az idei “költségvetési nadrágszíj-meghúzás” áldozatai általában az egyes minisztériumok informatikai költségvetései lettek?

Szabó Zoltán – Mivel piacvezető disztribútorként szerepünk jelentős a hazai IT piacon, ezért annak rezdülései természetesen éreztetik hatásukat.

Terminal – Talán nem minden olvasónak tiszta, hogy pontosan mi a különbség a disztribútor és a viszonteladó között. Pár szóban elmondaná, hogy milyen feladatokat látnak el Önök egy IT ellátóláncban?

Szabó Zoltán – A gyártó állítja elő a termékeket, a viszonteladó az ügyféllel tartja a kapcsolatot, megoldást szállít, rendszert integrál, szervizzel. A disztribútor, ehhez biztosítja a logisztikát, készletezést, finanszírozást, és sok esetben a szakmai szupportot is.

Terminal – A napokban egy igazán magasszintű szolgáltatással álltak elő, amihez hasonlót egyelőre csak elvétve találni a hazai piacon. A CHS Qnet hálózati ügyfélszolgálat legfeljebb 20 perc alatt írásos ajánlatokkal válaszol minden munkaidőben befutó ajánlatkérésre. Mi a szolgáltatás humán és informatikai háttere? Erőforrás vagy szemléletbeli hiányosságok akadályozzák a hazai cégeket, hogy hasonlóan magas szinten elégítsék ki ügyfeleik igényeit?

Szabó Zoltán – A kulcs az innovatív gondolkodás és elkötelezettség partnereink lehető legmagasabb színvonalon történő kiszolgálására. Az összes többi másodlagos kérdés.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés