Connect with us

technokrata

Az én reklámom – az én internetem

Kütyük

Az én reklámom – az én internetem

A T-Mobile reklámfilm-készítő versenyt hirdet.

Jó ötlet és kreativitás – elsősorban ezekre lesz szüksége annak, aki részt vesz a T-Mobile új, ˝Az én reklámom˝ című reklámfilmes pályázatán. A mobilszolgáltató ugyanis a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás témakörét feldolgozó reklámfimes versenyt hirdet újszerű, egyedi ötleteken alapuló alkotások készítésére. A fődíj egy 1 millió forint értékű FHB bankkártya, míg a közönségdíj nyertese 200 ezer forint értékű FHB bankkártyával lehet gazdagabb.

A T-Mobile reklámfilm-készítő versenyének témája ˝T-Mobile szélessáv: az én internetem˝. A témaválasztást indokolja, hogy a mobilinternet révén élményeinket életünk bármely pillanatában megoszthatjuk másokkal, és a világháló segítségével állandó kapcsolatban lehetünk családtagjainkkal, barátainkkal, ismerőseinkkel. Éppen ezért a pályázat valódi szabadságot biztosít, lehetőséget adva a legkülönbözőbb kreatív megoldásokra. A benevezett reklámfilmekkel szemben elvárás, hogy a film kreatív, eredeti módon mutassa be a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás előnyeit, illetve a felhasználók életére gyakorolt pozitív hatásait. A film tetszés szerinti eszközökkel, akár mobiltelefonnal is elkészíthető, különféle, a kiírásban megadott formátumokban. A feltöltött reklámfilmek előszűrési folyamat után felkerülnek a www.youtube.com/user/Enreklamom internetes oldalra, így ott mindenki számára megtekinthetők lesznek.

A legnagyobb hazai mobilszolgáltató a versenybe 15-60 másodpercnyi (maximum 30 MB fileméretű) reklámfilmeket vár a 18. életévüket már betöltött pályázóktól. A versenyben azok a pályázók vehetnek részt, akik 2009. március 30. és május 31. között a pályázati feltételeknek megfelelő reklámfilmjüket feltöltik a verseny kapcsán létrehozott weboldalra.

A zsűri által legjobbnak ítélt alkotás készítőjét egy 1 millió forint értékű FHB bankkártya illeti meg. A közönségdíjat, azaz a 200 ezer forintos FHB bankkártyát pedig annak a reklámfilmnek a készítője kapja, akinek alkotását a pályázat lezárultáig, azaz május 31. éjfélig a legtöbben nézték meg a YouTube-on. A díjazottak nevét, valamint az eredményhirdetés pontos helyét és idejét a szervezők a verseny weboldalán teszik közzé a 30 napos zsűrizési időszak leteltével. ˝Az én reklámom˝ projektben a T-Mobile együttműködő partnere a G2 Digital, a Grey Worldwide Hungary multimédiás divíziója.

A pályázati kiírás és a további részletek a verseny www.enreklamom.hu című hivatalos weboldalán olvashatók. Egy pályázó akár több különböző reklámfilmmel is indulhat a megmérettetésen, ezzel növelve nyerési esélyeit.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek