Connect with us

technokrata

Vodafone: minden részletre fény derül

Kütyük

Vodafone: minden részletre fény derül

A Vodafone ma délelőtti budapesti sajtótájékoztatóján rengeteg adat és információ hangzott el a céggel kapcsolatban.

A Vodafone Magyarország közzétette a 2008. március 31-én zárt pénzügyi évre vonatkozó fő teljesítménymutatóit. Az új stratégia, a szervezeti átalakítás és a megújult vezetés növekedési pályára állította a Vodafone-t. A vállalat nettó alapon számítva 177.000 új ügyfelet szerzett a vizsgált 12 hónapban, így teljes ügyfélszáma 2008. március 31-én elérte a 2,34 milliót.

Néhány fontosabb adat:
-Az árbevétel 7,7 százalékkal bővült (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva)
-A szolgáltatási árbevétel a hívásvégződtetési díj csökkentése ellenére 0,4 százalékkal nőtt az előző évhez képest
-A nemzetközi roaming-árbevétel 14,1 százalékkal nőtt az egy évvel korábbi értékhez képest
-A Vodafone Magyarország nettó alapon számítva 177.000 új ügyfelet szerzett a 2008. pénzügyi évben
-A havi számlás ügyfélkör 24 százalékkal bővült az elmúlt 12 hónapban
-A záró ügyfélszám 8,2 százalékkal nőtt
-A hívások percben számított volumene 17,6 százalékkal emelkedett
-A napi adatforgalom mennyisége 135-ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt (a 2007/2008 pénzügyi év adatai alapján)

˝A 177.000 nettó alapon számított új ügyfél jó eredmény az erősen telített piacon zajló éles versenyben. Elégedettek vagyunk, hogy a fő mutatók szerint jó teljesítményt sikerült elérnünk a 2007/2008-as pénzügyi évben, mely a Vodafone számára a változások éve volt˝ – nyilatkozta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

˝A Vodafone Magyarország ügyfélköre továbbra is bővül. 2008. március végén elértük a 2,34 milliós ügyfélszámot, miközben árbevételünk is 7,7 százalékkal (a hívásvégződtetési díj csökkentésének hatását nem számítva) nőtt az előző évihez képest. A mobil internet térhódítását mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a napi adat forgalmunk mennyisége 135-ször nagyobb, mint 1 évvel ezelőtt. Stratégiánkban kiemelt figyelmet kaptak a havi számlás ügyfelek, ennek köszönhetően tartós növekedés mutatkozik ebben az ügyfélkörben, amely 24 százalékkal bővült az elmúlt 12 hónapban. Ez is azt mutatja, hogy az ügyfelek bíznak bennünk, és hűségesek hozzánk˝ – fűzte hozzá.

A Vodafone Magyarország teljes ügyfélkörében 38,9 százalékról 44,6 százalékra bővült a havi számlás ügyfelek aránya az előző évhez képest, ami a havi számlás ügyfelek számát tekintve 24 százalékos növekedésnek felel meg.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek