Az LG Electronics 2004 első negyedévében elért értékesítési bevétele 5,2 milliárd dollár volt, amelyből az export bevétel 408 millió dollárt, a hazai eladás pedig 110 millió dollárt tett ki. Az adott időszakban az LG összességében 352 millió dollár működési eredményt, valamint 506 millió dollár nettó eredményt könyvelhetett el, amely a tavalyi éves nettó eredmény 88%-a. A társaság visszatérő eredménye 270,1%-kal 633 millió dollárra emelkedett.
A nemzetközi informatikai piac lassú növekedése, a koreai gazdaság rossz teljesítménye, a von erősödése és a hullámzó olajárak ellenére az LG Electronics 2004 első negyedévében rekord eladásokat ért el, amely az LG stratégiai termékei (digitális televíziók, PDP-k és mobiltelefonok) piacán folytatott erőteljes marketing tevékenységének, a tengerentúli eladások fellendülésének, valamint az LG.Philips LCD növekedésének köszönhető.
A Telekommunikáció & GSM részleg eladási eredménye 39,5%-kal, 1,5 milliárd dollárra nőtt a részleg előző negyedévben elért értékesítési eredményéhez képest. A mobil készülékek értékesítéséből származó eredmény az előző év hasonló időszakához viszonyítva 43%-kal, 1,4 milliárd dollárra növekedett. A hazai és export eladások növekedésének köszönhetően az értékesített készülékek száma 56%-kal, 8,75 millió eladott darabra nőtt. A CDMA készülékek export értékesítése 29%-kal, az eladott készülékek száma pedig 66%-kal nőtt az észak-amerikai eladásoknak köszönhetően. A GSM készülékek értékesítési eredménye az előző év hasonló periódusához képest 148%-kal nőtt az USA-ba, a Közel-Keletre, a FÁK országokba és az Afrikába szállított mennyiség növekedése eredményeképpen.
A szórakoztatóelektronikai részleg értékesítési eredménye (2 milliárd dollár) a tavalyi évhez képest 16,9%-os növekedést mutatott, míg a részleg működési profitja 127 millió dollárral nőtt. A digitális televíziók, PDP és LCD készülékek eladása 27%-kal növekedett a tavalyi év első negyedévéhez képest. Az LG optikai tároló készülékei 26%-os világpiaci részesedésükkel továbbra is piacvezetők. Az A/V termékek (ideértve a kombi és a DVD felvevő modelleket is) exportja ugyancsak jelentős mértékben növekedett.
A háztartáselektronikai részleg eladása 7%-kal erősödött a tavalyi év hasonló időszakához képest: a prémium termékek erőteljes exportjának köszönhetően a részleg értékesítése 1,5 milliárd dollárra növekedett.