Connect with us

technokrata

Két hét haladék a rossz csekk miatt

Dotkom

Két hét haladék a rossz csekk miatt

Nyomdatechnikai hiba miatt a szokottnál könnyebben rongálódtak a Magyar Telekom március folyamán kiküldött számláihoz mellékelt csekkek, így befizetéskor azt nem mindenütt fogadták el a postán.

Ezért a társaság a befizetési határidőt két héttel automatikusan meghosszabbította. Új csekket állítottak ki azoknak az ügyfeleknek, akik a telefonos ügyfélszolgálaton jelezték problémájukat. A társaság nem küldött ki minden előfizetőjének új csekket, mert az előfizetők többsége gond nélkül be tudta fizetni a díjat. A hibás csekket kapott ügyfelek valamelyik T-Pontban vagy partnerüzletben személyesen befizethetik a számlán szereplő díjat, vagy elektronikus úton, illetve banki átutalással rendezhetik a befizetést – tudtuk meg a Magyar Telekom kommunikációs igazgatóságától.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek