Connect with us

technokrata

Jóval kevesebbet fizet egy Pannon-ügyfél

Dotkom

Jóval kevesebbet fizet egy Pannon-ügyfél

Bár a pannonosok tábora negyedmillió előfizetővel nőtt tavalyhoz képest, az egy ügyfélre eső bevétel jelentősen csökkent.

Az év második negyedében 47,12 milliárd forintos bevétel mellett 18,5 milliárd forintos EBITDA-t ért el a Pannon, ami 2,7, illetve közel 4 százalékos visszaesés a bázisidőszakhoz képest – közölte a mobilszolgáltató társaság. A ügyfelek száma 2007 első negyedévéhez képest 47 ezerrel, a múlt év azonos időszakához viszonyítva pedig negyedmillióval gyarapodott. Közben az egy ügyfélre jutó bevétel (ARPU) mintegy 10 százalékkal 4586 forintra csökkent éves összevetésben. Ove Fredheim, a Pannon első embere a negyedéves számokat kommentálva elmondta, a vizsgált időszakban tovább emelkedett a mobilpiaci penetráció, vagyis az eleve roppant éles verseny minden nap egyre élesebb. Társaságunk erejéről és valós ügyféligényeket kielégítő, előremutató megközelítéséről tanúskodik a tény, hogy a negyedév végére az aktív kártyák terén még növelni is tudtuk piaci részesedésünket, amely így elérte a 33,8 százalékot” – tette hozzá a cégvezető, aki tájékoztatott arról is, hogy a beruházásokra fordított összeg meghaladta a közvetlenül megelőző negyedévét, mivel a 3G/HSDPA hálózat fejlesztése a korábbiaknál is intenzívebben folyt. A gyakorlatilag 100 százalékos mobil szélessávú lefedettséghez a negyedév végére még gyorsabb adatátvitelt biztosító 3G/HSDPA lefedettség járul.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek