Connect with us

Hirdetés

technokrata

Magyar kezdeményezés kapta a világ legjobb rendezvényeinek idei közönségdíját

Dotkom

Magyar kezdeményezés kapta a világ legjobb rendezvényeinek idei közönségdíját

Magyar kezdeményezés kapta a világ legjobb rendezvényeinek idei közönségdíját

A világ legkiválóbb rendezvényeit és élő kommunikációs kezdeményezéseit elismerő BEA World idei közönségdíját egy magyar kezdeményezés, a Power Of Live Events (POLE) – Az Élmény Ereje kampány nyerte el.

A Visual Europe Group és a Special Effects által indított akció a rendezvényszakma idei legnagyobb iparági összefogásává nőtte ki magát. 30 országból több mint 160 szereplő csatlakozott az akcióhoz, melynek célja, hogy a koronavírus-világjárvány által egyik legjobban sújtott ágazat felhívja a figyelmet az élő rendezvények, a közösségi élmények fontosságára. A világ egyik legrangosabb rendezvényszakmai elismerésének számító BEA World történetében ez az első magyar díj.

A Power of Live Events (POLE) – Az “Élmény Ereje” kampányt május 19-én indította el a magyar rendezvényszakma két fontos szereplője, a Visual Europe Group és a Special Effects. A kezdeményezés célja, hogy felelevenítse azokat az emlékeket, amelyeket csak az élő rendezvények adhatnak. Hiszen az embereket semmi sem kapcsolja össze jobban, mint a közösen megélt élmények.

A kampányra azért volt szükség, mert a rendezvényszakma az a terület, amelyet talán a legmélyebben érintett a koronavírus-világjárvány okozta válság: a nagyobb rendezvényeket, céges konferenciákat, zenés eseményeket, fesztiválokat teljesen ellehetetlenítette a pandémia. Az iparági cégek többsége pedig nem volt felkészülve egy olyan helyzetre, hogy egyik pillanatról a másikra elveszítheti gyakorlatilag a teljes bevételét.

Az akció – amelyet a Bo Live Branding Agency és a Budapest Convention Bureau is segített – példátlan iparági összefogást eredményezett: 30 országból több mint 160 cég és szervezet csatlakozott hozzá. A résztvevők hetente más-más érzést, emléket idéznek fel a közösségi médiában az élő rendezvényekkel kapcsolatban, és szeptember 10-én élő eseménysorozattal is jelentkeztek: szakmai konferenciát és látványos közösségi programokat szerveztek Budapesten. A kampányban Budapest, mint versenyképes MICE- (azaz üzleti turizmus-) desztináció jelenik meg.

A POLE december elején „CSR és Nonprofit események” kategóriában shortlist-re jutott a Best Event Awards-on, azaz bekerült a világ legjobb idei rendezvényei közé. A 2006 óta létező BEA World a világ legkiválóbb rendezvényeit és élő kommunikációs kezdeményezéseit díjazza a “The International Festival of Events and Live Communication” keretében. Idén a világ 23 országából érkeztek nevezések. A december 16-án rendezett online díjátadón kiderült: a POLE nyerte az idei közönségdíjat.

Egyedülálló magyar sikert jelent ez a díj. A világ egyik legrangosabb rendezvényszakmai elismerésének számító BEA World 14 éves történetében ez az első magyar díj. Jelképezi, mennyire fontos az a rendezvényszakmai összefogás, amelyet elindítottunk és amelyre hatalmas szüksége volt az ágazatnak ebben a rendkívül nehéz időszakban

– fogalmaz Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés