Connect with us
Hirdetés

technokrata

Egy cég szinte teljes irodai people managementjét megoldja egy magyar startup

Startup

Egy cég szinte teljes irodai people managementjét megoldja egy magyar startup

Egy cég szinte teljes irodai people managementjét megoldja egy magyar startup

A munkaidőnyilvántartástól kezdve a belső kommunikáción át egészen az építési területek beléptetési rendszeréig bezáróan képes kielégíteni a hazai vállalatok igényét a TabLog.

Az IT és az ingatlanipar szinergiájából létrejött magyar startup innovatív megoldásainak köszönhetően ma már olyan vállalatokat tudhat portfóliójában, mint a Vodafone, az IBM, vagy a Siemens. 

A 2020-ban alapított céget a GDPR megjelenése, valamint a COVID-19 járvány jelentette újfajta munkaidőkezelési és nyilvántartási rendszereket igényeltek, és még az alapítás évében elnyerte az Okosirodai Megoldások Díjat. A két tulajdonos, az informatikai szektorból érkező, korábban a SAAB és a Grippen számára AR szoftverfejlesztéssel foglalkozó Budaházy Szabolcs és Radnóty Zoltán ingatlanbefektető a saját területüket jól ismerve gyűjtötték össze azokat a kihívásokat, amelyekkel ekkoriban a hazai vállalkozások szembesültek, és mindezek megoldására az évek során egy összefüggő, felhőalapú megoldást dolgoztak ki.

Digitalizált HR megoldások

A TabLog lényege, hogy nem a hagyományos értelemben vett divíziók szerint (HR, üzemeltetés, belső kommunikáció) különíti el a különböző iroda-menedzsment feladatokat, hanem ezt egy összefüggő rendszerbe tömöríti. Az irodai dolgozóknak így elegendő egy applikációt a telefonon tudniuk ahhoz, hogy elérjék a vállalati telefonkönyvet, belső kommunikációs push üzeneteket kapjanak, de biztonsági feladatokat is ellát, hiszen vészhelyzet esetén nem csupán képes értesíteni a vállalat az irodában tartózkodókat, de pontosan tudja, hogy melyik emeleten hány ott dolgozó kolléga tartózkodik, ez pedig egy valódi vészhelyzet esetén emberéleteket is menthet. Ami mindezek mellett komoly fegyvertény a TabLog mellett, az az NFC token alapú beléptetés.

Az okostelefonnal történő beléptetés egyik legnagyobb előnye, hogy elhagyhatóvá teszi a mágneskártyarendszert, és teljesen digitalizálttá teszi a munkaidőnyilvántartást. Az irodában dolgozó kollégáknak elég telefonjukat a TabLog által telepített beléptetőponthoz érintenie, a rendszer rögzíti a belépésüket, és kinyitja az iroda ajtaját. A rendszer teljes mértékben személyreszabható, így például egy több vállalatnak otthont adó irodaházban lehetőség nyílik arra, hogy egy adott emeleten dolgozó kolléga csak a munkahelyéhez tartozó szintekre kapjon hozzáférést. A rendszer emellett a home office rögzítésére is lehetőséget ad, valamint a túlórákat is könnyedén képes kezelni, hiszen azonnal elérhetővé és exportálhatóvá teszi a jelenléti adatokat.

Első benyomás a legmagasabb szinten – TabLog Visitor

Szép és jó, ha kiiktatjuk a mágneskártyákat, de akkor hogyan közlekednek a vállalat külsős vendégei az irodaházban? Erre kínál megoldást a startup Visitor funkciócsomagja, amely egyedi, egyszeri belépési lehetőséget biztosító QR kódot generál, amelyet egyszerűen a Gmail, vagy Outlook meghívóhoz csatolva küldhetünk el a vendégül látott partnernek.

„A Visitor termékcsomagunk az, amelyre a legbüszkébb vagyok, hiszen általa partnercégeink megmutathatják, hogy nemcsak nyitottak az újdonságra és az innovatív digitális megoldásokra, igazi 21. századi első benyomást nyújthatnak magukról”

– mondta el Zsebők Dávid, a TabLog vezérigazgatója. „A TabLognak köszönhetően a partnereink vendégei a QR kóddal könnyedén jutnak be az épületbe, nem szükséges magyarázkodniuk a recepción, hogy kihez érkeztek, hányra,

milyen célból. A partner ekkor értesítést kap arról, hogy megérkezett, így garantáltan felkészülten várhatja a vendégét, sőt személyes kedvenc funkciómnak köszönhetően az épületgépészethez integrált TabLog rendszer a beléptetést követően automatikus liftet is képes hívni a vendégünknek, aki csak beszáll, és a felvonó már viszi is a partner emeletére” – magyarázta Zsebők Dávid. Az épületgépészeti integráció során a TabLog szoftvere a KONE liftvezérlőkhöz kapcsolódik, a finn liftgyártó és a hazai startup együttműködés pedig globális szinten számít úttörőnek, hiszen a TabLog egyike volt az első fejlesztőknek, akik ilyen típusú, rendszerszintű integrációt voltak képesek megválósítani. Zsebők Dávid szerint ez az integrációs know-how is arról ad tanúbizonyságot, hogy a TabLognál magas szinten egyesül az ingatlanpiaci/épületgépészeti, valamint az informatikai tudás.

TabLog Üvegkapu – Félelmetesen egyszerű megoldás kifejezetten az építőiparnak tervezve

Az Üvegkapu rendelet életbelépésével minden 700 millió Forintot meghaladó, közbeszerzéssel kapcsolatos építkezésre csak engedéllyel rendelkező személyek tartózkodhatnak, és az építési vállalkozóknak a belépéseket és a kilépéseket is digitálisan naplóznia kell. A TabLog a STRABAG felkérésére készítette el kifejezetten az Üvegkapu rendelet jelentette új kihívások áthidalására a TabLog Üvegkaput, mely DATRAK minősítéssel rendelkezik, és önmagában biztosítja a teljes üvegkapu megfelelést.

Ez a rendszer csak az építőipar számára szükséges funkciókat tartalmazza, mely egy egyszerű admin felületről érhető el és a TabLog a rendszer működtetéséhez szükséges eszközpark telepítésén túl teljeskörű támogatást is nyújt partnervállalkozóinak a projekt egésze alatt, hogy az építőipari szakemberek kizárólag a szakmai kihívásokkal foglalkozhassanak.


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További Startup

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés