Connect with us

Hirdetés

technokrata

Ha Dell laptopot vennél, ennek a hírnek örülni fogsz!

Dotkom

Ha Dell laptopot vennél, ennek a hírnek örülni fogsz!

24 órás telefonos ügyfélszolgálatot és távdiagnosztikát is tartalmaz a Dell Premium Support szolgáltatása!

A Dell bejelentette, hogy kiterjeszti Premium Support támogatását, amelyet személyi számítógépekhez kínál. A még könnyebben elérhető, gördülékeny kiszolgálást biztosító támogatás az Egyesült Államok és Kanada mellett mostantól az ázsiai és csendes-óceáni térség, Európa, a Közel-Kelet, Afrika és Latin-Amerika további 110 országában is elérhető. A Premium Support bárhol, a hét minden napján 24 órában nyújt telefonos szakértői támogatást, távoli diagnosztikát követően helyszíni szervizelést, valamint a személyi számítógépek és táblagépek proaktív automatizált támogatását.

A Dell innovatív, díjnyertes SupportAssist technológiáját alkalmazó Premium Support automatikusan észleli a hardveres és szoftveres problémákat, és proaktív módon figyelmezteti a felhasználót, amikor azok felmerülnek. A SupportAssist emellett lehetővé teszi a Dell technikusai számára, hogy kapcsolatfelvételt kezdeményezzenek az ügyfelekkel, és megkezdjék a probléma megoldását, gyakran még az előtt, hogy az ügyfél tudomást szerezne annak létezéséről.

Young woman, talking on a mobile phone and using a laptop

Főbb szolgáltatások:

A Premium Support szolgáltatás megfelel napjaink felhasználói igényeinek, és jelentősen csökkenti a mindennapos hardverproblémák megoldására fordított időt. A támogatási folyamat során 59 százalékkal kevesebb lépésre van szükség, a műszaki támogatással folytatott telefonbeszélgetések pedig 86 százalékkal kevesebb időt vesznek igénybe. A támogatás főbb előnyei:

  • 7×24 órás telefonos és online elérés
  • helyszíni szervizelés a távoli diagnosztikát követő 1–2 munkanapon belül
  • a hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező szakértők elérése egy helyen
  • a SupportAssist technológia által észlelt problémák proaktív megoldása
  • átfogó szoftvertámogatás és együttműködő segítségnyújtás az előre telepített szoftverek, például a Microsoft Office, Explorer, Outlook stb. esetében
  • segítség és útmutatás a hálózati kapcsolatokkal, nyomtatóbeállítással, biztonsági mentéssel, vírusirtó-beállítással, operációsrendszer-frissítésekkel és egyéb témákkal kapcsolatban

Elérhetőség
A Premium Support már Magyarországon is elérhető a Dell Inspiron és Alienware rendszerekhez. Az XPS felhasználók számára a szolgáltatás július 12-től lesz elérhető. A támogatási szolgáltatás még ez év folyamán elérhető lesz a programban résztvevő kereskedőknél is.

Oroszországban és számos más országban a szolgáltatás a Dell alapszintű hardvertámogatásának első átfogó frissítéseként lesz elérhető.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés