Connect with us

Ha Dell laptopot vennél, ennek a hírnek örülni fogsz!

Young woman, talking on a mobile phone and using a laptop

Dotkom

Ha Dell laptopot vennél, ennek a hírnek örülni fogsz!

24 órás telefonos ügyfélszolgálatot és távdiagnosztikát is tartalmaz a Dell Premium Support szolgáltatása!

A Dell bejelentette, hogy kiterjeszti Premium Support támogatását, amelyet személyi számítógépekhez kínál. A még könnyebben elérhető, gördülékeny kiszolgálást biztosító támogatás az Egyesült Államok és Kanada mellett mostantól az ázsiai és csendes-óceáni térség, Európa, a Közel-Kelet, Afrika és Latin-Amerika további 110 országában is elérhető. A Premium Support bárhol, a hét minden napján 24 órában nyújt telefonos szakértői támogatást, távoli diagnosztikát követően helyszíni szervizelést, valamint a személyi számítógépek és táblagépek proaktív automatizált támogatását.

A Dell innovatív, díjnyertes SupportAssist technológiáját alkalmazó Premium Support automatikusan észleli a hardveres és szoftveres problémákat, és proaktív módon figyelmezteti a felhasználót, amikor azok felmerülnek. A SupportAssist emellett lehetővé teszi a Dell technikusai számára, hogy kapcsolatfelvételt kezdeményezzenek az ügyfelekkel, és megkezdjék a probléma megoldását, gyakran még az előtt, hogy az ügyfél tudomást szerezne annak létezéséről.

Young woman, talking on a mobile phone and using a laptop

Főbb szolgáltatások:

A Premium Support szolgáltatás megfelel napjaink felhasználói igényeinek, és jelentősen csökkenti a mindennapos hardverproblémák megoldására fordított időt. A támogatási folyamat során 59 százalékkal kevesebb lépésre van szükség, a műszaki támogatással folytatott telefonbeszélgetések pedig 86 százalékkal kevesebb időt vesznek igénybe. A támogatás főbb előnyei:

  • 7×24 órás telefonos és online elérés
  • helyszíni szervizelés a távoli diagnosztikát követő 1–2 munkanapon belül
  • a hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező szakértők elérése egy helyen
  • a SupportAssist technológia által észlelt problémák proaktív megoldása
  • átfogó szoftvertámogatás és együttműködő segítségnyújtás az előre telepített szoftverek, például a Microsoft Office, Explorer, Outlook stb. esetében
  • segítség és útmutatás a hálózati kapcsolatokkal, nyomtatóbeállítással, biztonsági mentéssel, vírusirtó-beállítással, operációsrendszer-frissítésekkel és egyéb témákkal kapcsolatban

Elérhetőség
A Premium Support már Magyarországon is elérhető a Dell Inspiron és Alienware rendszerekhez. Az XPS felhasználók számára a szolgáltatás július 12-től lesz elérhető. A támogatási szolgáltatás még ez év folyamán elérhető lesz a programban résztvevő kereskedőknél is.

Oroszországban és számos más országban a szolgáltatás a Dell alapszintű hardvertámogatásának első átfogó frissítéseként lesz elérhető.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda
jpg

Fotó-videó

Donald J. Trump beiktatása 180°-os gigapixel portrén

2017. január 23. hétfő