Connect with us

Hirdetés

technokrata

Magyar sporttech megoldás a legjobb média innovációk között

sporttech

FrissInfo

Magyar sporttech megoldás a legjobb média innovációk között

Magyar sporttech megoldás a legjobb média innovációk között

Az egyre népszerűbb magyar digitális megoldást jelölték az OTT (”over-the-top” médiaszolgáltatás) „Legjobb Tech Startup Cég” díjára, több innovatív sporttechnológiai vállalkozással együtt.

A sport és média kiválóságainak ünnepe

Az európai OTT csúcstalálkozó immár a hatodik alkalommal tért vissza Madridba, hogy több mint 1000 sportipari szakembert inspiráljon és kapcsoljon össze. A háromnapos eseményen előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket tartottak a sportközvetítések és az OTT szektor rohamos növekedéséről, új technológiákról és arról, hogy mindezek hogyan alakítják a sport jövőjét. A konferencia célja az volt, hogy globális szintű elismerést adjon olyan innovatív cégeknek, amelyek sikeresen ötvözik a sportot és az üzleti világot.

Az elfogulatlan döntés biztosítása érdekében a SportsPro olyan szakértőkből álló zsűrit állított össze, amely OTT műsorszolgáltatók és olyan szervezetek technológiai vezetőiből, mint például a Turner Sports, a Microsoft, a BT Sport, a European Tour vagy a FIFA. A független testület szakértelme biztosította, hogy a bírálati kritériumok a legszigorúbb szabályoknak is megfeleljenek.

A Seyu az európai sporttech színtér kulcsszereplői közé került a „Legjobb Tech Startup Cég” kategóriában

A magyar sporttech startupot, a Seyu-t a „Legjobb Tech Startup Cég” kategóriában jelölték. A nevezettek között olyan elismert nevek szerepeltek, mint például az YBVR, egy metaverzum streaming platformot építő cég; vagy a Griiip, egy felhőalapú startup, ami a motorsport iparágat változtatja meg gyökeresen, illetve az európai sporttech szektor több más kiemelt szereplője.

Innováció a digitális szurkolásban

Manapság a szurkolók 99%-a távolról követi a sporteseményeket. A Seyu platformján keresztül szelfiket posztolhatnak bátorító üzenetekkel együtt a stadionok digitális felületeire, melyek lehetnek a stadion körüli LED képernyőkön, óriáskijelzők és élő közvetítések, valamint a képek a közösségi médiában is megjelennek a hivatalos platformokon. A Seyu megoldásának köszönhetően a rajongók emlékezetes meccsnapi élményt kapnak és kapcsolatba léphetnek a sportolókkal és a többi szurkolóval, függetlenül attól, hol vannak a világon.

A Seyu már rengeteg sikeres együttműködést és több száz nemzetközi sporteseményt tudhat maga mögött a fő szolgáltatásával, amely a sporthelyszíneken lévő digitális felületeken fut, de sportközvetítésben is néhány, igencsak illusztris eseményen, bizonyította, hogy kiemelkedő élményt tud adni a szurkolóknak. Nemrég például a Betmotion-nel és a Brazil Kosárlabda bajnokság szervezőivel működtek együtt azért, hogy közelebb hozzák a szurkolókat kedvenc csapataikhoz. Továbbá, a Seyu-t a LaLiga is felkérte már, hogy az El Clásico magyarországi közvetítését is tegyék interaktívabbá a Spíler TV-n keresztül nézők számára a megoldásukkal a Real Madrid és a Barcelona szurkolóinak. A kollaboráció nagy sikert aratott, hiszen több száz lelkes szurkoló tudta megmutatni az országnak és egymásnak, hogy hogyan is buzdítják kedvenceiket. Jesus Pizarro, a LaLiga magyarországi képviselője a mérkőzés után így fogalmazott:

„A Seyu segített, hogy sokkal nagyobb szurkolói aktivitást érjünk el az esemény előtt, alatt és után is.”


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További FrissInfo

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés