Connect with us

Médiaajánlat

A Technokrata technológiai és innovációs online magazin 2011. májusában indult, valós, organikus olvasóinak száma eléri a havi 100.000 főt. Mobilos és tábla magazin megjelenéseivel szinte egyedülállóan sokrétű platformon keresztül elérhető, melynek köszönhetően meghatározó piaci szereplője a hazai technológiai médiának.

A Technokrata abban az értelemben új megközelítésben foglalkozik a kütyü – és techvilággal, hogy azok szélesebb körű, elsősorban gazdasági, társadalmi és környezetre gyakorolt hatását is vizsgálja. Ennek értelmében inkább egy technológiai életmód magazin, mintsem egy kütyüportál, annak ellenére, hogy cikkeiben, tesztjeiben erőteljes hangsúlyt kapnak a modern technológiai vívmányok. A Technokrata szerkesztői hisznek abban, hogy a gazdaság mozgatórugója a technológia, a minket körülvevő technológiai vívmányok alapvetően határozzák meg életvitelünket és életminőségünket, és az ilyen irányú, széleskörű innovációs ismeretek mások számára is inspirációt jelenthetnek.

Éppen ezért a Technokrata nem az öncélú fogyasztás mesterséges generálását szeretné hirdetni, hanem annak inkább a tudatosabb módját, melyhez az okos fogyasztói magatartás legalább annyira alapkellék, mint a fizetőképesség. A Technokrata éppen ezért szándéka szerint nem fordít különösebb figyelmet az átlagtermékekre, sokkal inkább a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat kívánja bemutatni a szerkesztők legjobb tudása szerint.

Direkt megjelenésekkel, azok formátumaival kapcsolatban ide kattintva, letölthető médiaajánlatunkban tájékozódhat.

Technokrata a Face-en

Tesztek