Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Mindentudás Egyeteme eléri a határon túli magyar közönséget is

Laptop

A Mindentudás Egyeteme eléri a határon túli magyar közönséget is

A Mindentudás Egyeteme 2004-ben elnyerte a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiumának Süveg-díját. A díj odaítélésében szerepet játszott az, hogy a program a lehető legszélesebb közönséget tekinti célcsoportjának, valamint eléri a határon túli magyar közönséget is.

A Mindentudás Egyeteme 2004-ben elnyerte a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiumának Süveg-díját. A díjat a 2004. március 8-i előadás előtt Sárosi Péter és Polgár Viktor, a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiumának tagjai adták át a programot létrehozó MTA, Matáv és Axelero Internet, illetve a médiapartnerek képviselőinek.

2001. novemberében Magyarország vezető public relations (PR) ügynökségei szakmai kollégiumot hoztak létre, amelynek célja a PR-tevékenység társadalmi megbecsültségének növelése. A testület azt szeretné tudatosítani, hogy a public relations speciális szaktudáson alapuló kommunikációs szakma, a vezető ügynökségek pedig szigorú szakmai és etikai normák között végzik tevékenységüket. A 2002-ben alapított, a független szakmai elismerést kifejező Süveg-díjra nem lehet pályázni, azzal csak olyan kimagasló PR és/vagy kommunikációs teljesítményeket jutalmaznak, amelyeket a Kollégium minden tagja egyöntetűen elismer. A tavalyi díjat a Pepper Kommunikációs Ügynökség kapta, amely az euro bevezetése kapcsán meghirdetett „Apró az aprókért” programot hozta létre. Idén az elismeréssel az MTA, a Matáv és az Axelero Internet által alapított Mindentudás Egyetem programsorozatot díjazták.

A díj odaítélésében szerepet játszott az, hogy a program a lehető legszélesebb közönséget tekinti célcsoportjának – eléri a határon túli magyar közönséget is – és igen kiterjedt, átfogó és professzionális kommunikációs stratégia alapján működik. A közélet szereplői elfogadják törekvéseit és céljait, így különböző pártállású médiumok támogatását egyaránt bírja, a hazai média közszolgálati információként kezeli az előadássorozat tartalmát. A tartalomhoz maximálisan illeszkedő kommunikációs eszközöket használ és mellőzi a reklámot. Az akadémikusok a köz számára is jól érthető módon és „nyelven” tartják előadásaikat, kerülve az idegen szavakat, kevéssé ismert kifejezéseket.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés