Connect with us

Hirdetés

technokrata

II. Online kereskedelem Konferencia: 2004. november 3-4.

Dotkom

II. Online kereskedelem Konferencia: 2004. november 3-4.

A konferencia tematikáját úgy állították össze, hogy az jól hasznosítható tudást adjon mind a gyakorlott, mind a kezdő vállalkozások számára.

A The Economist és a Business Week szerint az Internet-gazdaság kilábalt a recesszióból és az Internet boom idején jósolt várakozások mégis megvalósulnak. A legutóbbi hazai sajtóelemzéseket nézve úgy látszik, hogy ez az optimizmus Magyarországra is átragadt. A 2003. év eleji várakozásokhoz képest az elektronikus kereskedelmi vállalkozások a tervezett 6 milliárd forintos forgalom helyett 7,5 milliárd forintot realizáltak 2003 végén, és 2004-re várhatóan e piaci szegmens forgalma meghaladja majd a 10 milliárd forintot. Ez a dinamizmus csak tovább fokozódik majd a lakossági Internet használók számának növekedésével, így a jövőben érdemes lesz odafigyelnünk az Internet-gazdaság e szeletére.

November 3-4-én, immár másodízben – idén két napra elegendő tartalommal – megrendezésre kerülő konferencia célja, hogy tájékoztatást adjon az e-kereskedelem aktuális kérdéseiről, és gyakorlati információkat nyújtson számos témakörben az e-kereskedelemben érintett szakemberek számára. A szakmai tartalmat ebben az évben az Interneten folytatott kereskedelemmel hosszú évek óta foglalkozó szakemberekkel, illetve a témát kutató szakértőkkel karöltve állította össze a konferenciát életre hívó Marketing Kommunikációs Intézet Kft. valamint a Könyvkereső Kft. A tematikát úgy állították össze, hogy az jól hasznosítható tudást adjon mind a gyakorlott, mind a kezdő vállalkozások számára. Ebben az évben helyet kap a mezőgazdaság e-kereskedelemhez való viszonyát taglaló előadás is, és – gondolva az online kereskedelem lehetőségeivel most kacérkodó cégekre – két workshop ad gyakorlati tanácsot az induláshoz.

A program plenáris előadásai többek között az e-kereskedelem jelenlegi helyzetét, jövőjét boncolgatják hazai és nemzetközi viszonylatban, foglalkoznak a pályázati lehetőségekkel, illetve a piacterek jelentőségével. A másnapi szekciók gyakorlati információt szolgáltatnak a szolgáltatások, illetve a termékek internetes kereskedelméhez. A délutáni workshopok működés közben mutatják be, hogyan indítsuk el kereskedelmi tevékenységünk internetes támogatását, milyen marketing eszközök segítik az induló és már működő vállalkozásokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés