Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Scala felmérése szerint nőtt az ügyfelek elégedettsége és hűsége

Dotkom

A Scala felmérése szerint nőtt az ügyfelek elégedettsége és hűsége

A Scala közzétette a legfrissebb éves ügyfélelégedettségi felmérésének eredményét, valamint elindított egy új, az ügyfelek számára készített webhelyet.

A Scala Business Solutions bejelentette, hogy a legújabb éves ügyfélelégedettségi felmérés szerint az ügyfelek 72 százaléka szívesen ajánlaná a szoftvert más vállalatoknak. Az ügyfelek elégedettsége 1999 óta évről-évre folyamatosan nő.

2003-ban a Scala a világ több mint negyven országában közel 2.500 ügyféllel készített felmérést. Ez a szám a teljes ügyfélbázis közel 40 százaléka. Az előző évhez képest növekedett, az általános elégedettségi szint, és ezen belül is a kollaboratív ERP-megoldás vagyis az iScala felhasználói általánosan elégedettebbek, mint a korábbi Scala szoftverváltozatok felhasználói.

A Scala a hónap folyamán elindított egy vadonatúj, biztonságos weboldalt, a Customer Support Centert, amely értéknövelt erőforrások biztosításával lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azok a lehető legtöbbet hozhassák ki meglévő rendszereikből. A Customer Support Center új vitafórumot is kínál az ötletek és észrevételek kicserélésére, illetve biztonságos területet biztosít a gyorsjavítások (Service Pack), a szervizkiadások (Service Release) és az értéknövelő VBA-fejlesztések letöltéséhez. Itt találhatók meg a világ támogatási központjainak ingyenes hívószámai, továbbá olyan levelezési listákra lehet feliratkozni, amelyeknél kiválasztható, hogy mely termékváltozatokkal kapcsolatban kíván az ügyfél információt és közleményeket kapni. A weboldalon számos további információhoz és dokumentációhoz juthatnak hozzá az érdeklődők.

A Scala öt telefonos ügyféltámogatási központtal rendelkezik Orlandóban (USA), Stockholmban (Svédország), Budapesten (Magyarország), Moszkvában (Oroszország) és Kuala Lumpurban (Malajzia), amelyek huszonnégy órás támogatást biztosítanak a felhasználók számára több mint 140 országban. A 18 nyelven szolgáltató ügyféltámogatási központok külső akkreditációját tavaly újította meg az Institute of IT Training.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés