Connect with us

Hirdetés

technokrata

Erősödő stratégiai partnerség az Albacomp és a CA között

Laptop

Erősödő stratégiai partnerség az Albacomp és a CA között

Az Albacomp 2006-ban több mint 500 milliós forgalomra számít az együttműködés révén

A CA és az Albacomp tovább erősíti stratégiai együttműködését a hazai piacon: a CA legújabb megoldásai legelőször az Albacomp kínálatában jelennek meg. A székesfehérvári vállalat a CA legmagasabb szintű partneri minősítésének birtokában már 2006-ban több mint 500 millió forintos forgalmat tervez a CA termékeinek és szolgáltatásainak értékesítéséből, és ezt a következő 2-3 évben szeretné megtöbbszörözni. A közelmúltban bejelentett közös regionális oktatóközpontban már sikeresen lezajlott az első oktatás.

A CA és az Albacomp közti egyre szorosabb kapcsolat újabb lépcsőjét jelenti, hogy a CA legújabb megoldásai legelőször az Albacomp kínálatában jelennek meg. Az Albacomp ezek képviseletére, implementációjára készen áll, megfelelő csatornát biztosítva a CA számára az ügyfelek felé. Emellett az új, még napjainkban is tovább szélesedő CA szolgáltatási portfolióval az Albacomp elsőként szeretne megjelenni a régióban – a CA minőségbiztosítási és projektvezetési tapasztalatainak felhasználásával–, amihez a CA számos lehetőséget biztosít számára kiemelt partnerprogramja révén.

„Tudjuk, hogy ügyfeleink számtalan, a rendszereik összetettségéből adódó kihívással és ezek IT biztonsági problémáival szembesülnek” – mondta Nagy András, az Albacomp rendszerintegrációs igazgatója. „A CA most bejelentett új terméke – a Service Management Accelerator – megoldást jelent az ITIL folyamatok automatizálására, a szolgáltatási szintek javítására és az üzemeltetési költségek további csökkentésére. Nem utolsó sorban kiválóan kapcsolódik az Albacomp által megvalósított korábbi integrált CA megoldásokhoz is. Hiszünk abban, hogy ezáltal megoldásaink egyre növekvő stratégiai szereppel bírnak, valamint kézzelfogható lehetőséget kínálnak ügyfeleinknek arra, hogy javítsák, egységesítsék és egyszerűsítsék IT környezeteiket.”

Az CA és az Albacomp közti együttműködés eredménye, hogy már számos sikeres projekt zárult le a gazdaság több szektorában, köztük állami intézményeknél, a banki szektorban és nagyvállalatok körében. Az Albacomp számára fontos, hogy a lezajlott és a tervezett projektekben a bevételek nem csak licencértékesítésből, hanem a szakembergárda révén az implementációs és a support szolgáltatásokból származnak. Mindez egybevág az Albacomp stratégiájával, amely szerint 2006-ban a vállalat bevételeinek 25%-a, 2008-ban pedig már 50%-a szolgáltatásokból fog befolyni.

A CA partnerei közül a legnagyobb forgalmat az Albacomp bonyolítja le, így a vállalat kiemelt helyen szerepel a cég hazai piaci terveiben. Ez nem véletlen, hiszen az Albacompnál található Magyarországon a legszélesebb CA szaktudás: jelenleg CA feladatokkal dedikáltan 10 szakember foglalkozik. A projektek mellett folyamatosan zajlanak a továbbképzések, ennek eredményeként a piac által leginkább preferált területeken az Albacomp rendelkezik a legnagyobb számú szükséges szakmai vizsgával és szakmai gyakorlattal, kompetenciával.

Előzmények
A két vállalat a közelmúltban több jelentős lépést tett annak érdekében, hogy ügyfeleiknek teljes körű biztonságot adó megoldásokat nyújthassanak. Együttműködésük első lépéseként stratégiai partnerségi megállapodást kötöttek, amelynek értelmében az Albacomp a CA rendszerfelügyeleti- (Unicenter), IT-biztonság- felügyeleti (eTrust) és adattárolás-felügyeleti (BrightStore) termékcsaládjainak értékesítési, implementációs és támogatási tevékenységét látja el. Az Albacomp emellett megszerezte a CA (korábban: Computer Associates) legmagasabb szintű, Premier Enterprise Solution Provider Partner (Premier ESP) minősítését.

A közös munka következő állomása az Authorized Training Center megállapodás volt, amelynek keretében 2006 májusában az Albacomp az Alkotás Point Irodaházban (1125 Budapest Alkotás u. 50.) korszerű oktatóközpontot hozott létre a CA–val együttműködve. Itt folynak a CA tematikája szerint zajló, a cég termékeihez kapcsolódó különböző szintű felhasználói illetve partnerminősítő tanfolyamok.

Az első oktatás 16 fővel, azaz telt házzal folyt. Témája a Unicenter Service Desk volt, amely a CA egyik legfontosabb és legelterjedtebb terméke. Az oktatóterem kapacitásának nagy része az év végéig már foglalt, amely a CA szaktudás iránti növekvő kereslet bizonyítéka.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés