Connect with us

Hirdetés

technokrata

Forgalomba kerültek az MSN Direct használatára képes intelligens karórák

Laptop

Forgalomba kerültek az MSN Direct használatára képes intelligens karórák

Az MSN Direct használatára alkalmas intelligens karórák (smart watch) mostantól a kiskereskedelmi forgalomban is elérhetők.

Az intelligens karórák és a Microsoft intelligens használati tárgyak (SPOT, Smart Personal Objects Technology) projektjébe tartozó MSN Direct szolgáltatás segítségével mindenki kényelmesen és feltűnés nélkül megtekintheti a számára fontos információkat úgy, hogy ehhez elég rápillantania az órájára. A Fossil és a Suunto által gyártott intelligens karórák az MSN Direct szolgáltatás segítségével veszik a személyre szabott tartalmat (híreket, időjárás-jelentést, személyes üzeneteket, a naptári bejegyzéseket, tőzsdei árfolyamokat). Az órák többféle számlappal is használhatók, illetve automatikusan átállnak az adott hely időzónájára. A karórák személyes beállítása egy interaktív webhelyen végezhető el, ahol kiválaszthatók a fogadott információk és szolgáltatások. Az MSN Direct szolgáltatás jelenleg az Egyesült Államok és Kanada 100 legnagyobb népességű városa környékén vehető igénybe.

„Az MSN Direct használatára alkalmas intelligens órák érdekes új lehetőséget nyújtanak a fontos információk megszerzésére: a karóra kijelzőjét” – közölte Bill Mitchell, a Microsoft SPOT kezdeményezésének alapítója és alelnöke – „Ez a hatalmas eredmény annak köszönhető, hogy a Fossil és a Suunto személyében világszínvonalú gyártóval dolgozhattunk együtt, nem feledkezünk meg persze a sok kiskereskedő és tartalomszolgáltató hozzájárulásáról sem.”

„Az MSN Direct használatára képes intelligens karórák fantasztikus ötletet valósítanak meg” – írta elemzői webnaplójába Michael Gartenberg, a Jupiter Research elnöke és kutatási igazgatója – „Jól példázzák a technológia erejét, amellyel a régi használati tárgyak még okosabbá és még értékesebbé alakíthatók át. Kétségtelen, hogy rengeteg kutatás előzte meg ezeknek az óráknak a megtervezését és a kialakítását.”

Az MSN Direct személyre szabott információit vezető tartalomszolgáltató partnerek biztosítják, köztük a CBC/Radio-Canada, a CinemaSource, a Citysearch.com, a ComStock Inc., az Encarta, az ESPN, az MSNBC, az MSN Astrology, a Tele Atlas North America, a WSJ.com webhelyen elérhető The Wall Street Journal Online és a weather.com. Ezenkívül az MSN Direct szolgáltatás előfizetői fogadhatják az MSN Messenger segítségével elküldött személyes üzeneteket, valamint a Microsoft Outlook naptári emlékeztetőit is.

A megrendelők kétféle áron fizethetnek elő az MSN Directre: 9,95 amerikai dolláros havi előfizetési díjért (az első hónap ingyenes), illetve 59 dolláros éves díjért. Az MSN Direct intelligens órák kiskereskedelmi elérhetőségéről és a szolgáltatási lehetőségekről az MSN Direct oldalain található tájékoztatás.

Az intelligens karórák az Amazon.com webhelyen, illetve a gyártók honlapján vásárolhatók meg. Hamarosan a nagyobb kiskereskedelmi hálózatokban is forgalomba kerülnek (Circuit City, CompUSA, Fry´s Electronics, RadioShack.com), illetve kaphatók lesznek a Fedreated Department Stores áruházláncaiban is (Macy´s, Bloomingdale´s, Nordstrom, Galyan´s, MicroCenter).



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés