A Facebook letiltotta a Whopper Áldozat alkalmazást, mivel a hamburger szeretete erősebbnek bizonyult 233906 barátságnál olvasható a Burger King kampányának hivatalos oldalán. A közösségi oldal a személyiségi jogok védelmére hivatkozva kritizálta az agresszív kampányt, mivel ahhoz, hogy tíz barátunkat beválthassuk egy nagy hamburgerre engedélyezni kellett egy alkalmazást a profilunkon, amely értesítette volt ismerőseinket arról, hogy az ingyen Whopper fontosabb náluk. A közösségi oldal vezetése, bár nem tiltotta be az alkalmazást, ezt a funkciót megszüntette.
A Facebook, normális esetben nem küld értesítést arról, ha valaki törölt az ismerősei közül, a személyiségi jogokra való hivatkozás azonban ennek ellenére is nehezen érthető, hiszen az a 80000 felhasználó, aki elkezdte irtani az ismerőseit, pontosan tudta, hogy erről az alkalmazás értesíti őket. Ugyanakkor a Facebook egy közösségi oldal, melynek a célja, hogy minél több ember létesítsen kapcsolatot a honlapon keresztül, amit hátráltatott Burger King kampánya. Akinél fontosabb volt egy Whopper, az a reklámkampány oldalának segítségével küldhet dühös hamburgereket ábrázoló üzenetet, az őt letagadó ismerőseinek.