Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az orkok tették nyereségessé a Vivendit

Dotkom

Az orkok tették nyereségessé a Vivendit

Nyolc százalékot nőtt a Vivendi nyeresége, jelentős részben a Warcraft népszerűségének köszönhetően.

Nyolc százalékkal nőtt a Universal zenekiadó és az Activision Blizzard játékkiadó tulajdonosának, a Vivendinek a nyeresége a cég második üzleti negyedévében. A francia vállalat adózott nyeresége 818 millió euró volt a második negyedévben, míg az előző év hasonló időszakában csupán 757 millió nyereségre tett szert.

Elemzők szerint a cég sikereihez jelentősen hozzájárult, hogy a vállalat játékkiadója a Blizzard tavaly egyesült az amerikai Activision kiadóval, és az Activision Blizzard legismertebb játékai, a World of Warcraft internetes szerepjáték és a Guitar Hero sorozat nem vesztettek a népszerűségükből.

A francia cég leányvállalatai közül egyedül a Universal Music Group bevételei estek vissza. A kiadóvállalat idén a második negyedévben 983 euró bevételt ért el, míg a tavalyi év hasonló időszakában több, mint egymilliárd euró bevételre tett szert, írja a Bloomberg. 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés