Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Sony Ericsson teljesítményének növekedése csúcsmodelljeinek köszönhető

Dotkom

A Sony Ericsson teljesítményének növekedése csúcsmodelljeinek köszönhető

A készülékek világpiaca továbbra is a vártnál gyorsabban növekedett.

A Sony Ericsson az elmúlt pénzügyi negyedévben folytatta stabil növekedését és piaci részesedésének növelését. A megnövelt K+F beruházások a termékválaszték kiterjesztését eredményezték, ráadásul a cég teljes termékportfoliója iránt jelentős volt a kereslet.

A Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) konszolidált pénzügyi összefoglaló jelentése a 2005. szeptember 30-ával zárult harmadik negyedévre a következő:

A leszállított termékek száma a negyedévben elérte a 13,8 milliót. Ez 29%-os növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest, és 17%-os növekedést mutat az előző negyedévi adatokhoz képest. Ez jelentősen magasabb a negyedéves piaci növekedés értékénél. A negyedév árbevétele 2.055 millió euró volt. Ez egy év alatt 22%-os növekedést jelent. Az adózás előtti eredmény 151 millió euró, a nettó eredmény pedig 104 millió euró volt. Ez egy év alatt 15, illetve 14 millió eurós növekedésnek felel meg. A vállalat tovább növelte a marketing- és kutatás–fejlesztési tevékenységre fordított beruházásait, ezzel alapozva meg a termékválaszték további kiterjesztését.

A Sony Ericsson most kezdi learatni a kutatás–fejlesztésre fordított korábbi beruházások gyümölcsét, hiszen a termékválaszték olyan rendkívül sikeres új modellekkel bővült, mint például a K750, a TIPA díjnyertes, 2 megapixeles felbontású, autofókuszos kameratelefon; vagy a rendkívül sikeres első walkmanmobil, a W800. Mindezen felül a K600-nak köszönhetően a Sony Ericsson UMTS-telefonjai megjelentek a középkategóriás készülékek között is.

A negyedév során a vállalat a piacnál gyorsabban fejlődött, mivel a felső kategóriás telefonok népszerűsége pozitív hatást gyakorolt az eredményekre, és ez lehetővé tette az elérhetőbb árú, tömeggyártású modellek (például a T290, J210 és K300) bevezetését is. Az átlagos eladási ár (ASP) növekedett a negyedév során. Ez a termékválasztékban megjelenő felső kategóriás termékek arányának bővülését tükrözi.

A készülékek világpiaca továbbra is a vártnál gyorsabban növekedett, ezért a Sony Ericsson 2005-re 760 millió készüléket meghaladó értékre módosította a világpiaci kilátásokra vonatkozó becslését.

„A Sony Ericsson jó negyedévet zárt. Ez azt bizonyítja, hogy sikeres a stratégiánk, nevezetesen a termékválaszték kiterjesztése. A legjobb képkezelő, zenelejátszó és 3G termékek, miközben növeljük elérhetőbb árú, vonzó külsejű telefonjaink számát is, kiválóan szerepeltek kategóriájukban. Egyre inkább élvezzük a két anyavállalat: a Sony és az Ericsson által nyújtott lehetőségek előnyeit is. A negyedik negyedévben, a W800 sikere után, három új Walkman telefont (W550, W600 és W900) dobunk piacra, és bízunk benne, hogy a Sony Ericsson mind a zene-, mind a képkezelés terén hozzájárul az iparág fejlődéséhez.” – nyilatkozta Varga Mihály, a Sony Ericsson közép-kelet európai marketing menedzsere.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés