Connect with us

Hirdetés

technokrata

Videós hirdetésekre készül az Adobe

Dotkom

Videós hirdetésekre készül az Adobe

A „Primetime” projekt, az iparág első, több eszközön működő integrált videotartalom- és hirdetésszolgáltatása, növelni fogja a hirdetésekből származó bevételeket

Az Adobe Systems Incorporated a mai napon, az IAB éves vezetői csúcstalálkozóján és a Mobile World Congress rendezvényen bemutatta az iparág első, teljes mértékben integrált videotechnológiai platformját, amelynek kódneve Primetime projekt, és az internetre kapcsolódó valamennyi eszközön zökkenőmentes, tv-műsorszerű élményt biztosít a hirdetésekkel támogatott videók lejátszásakor. Ez a platform valamennyi főbb rendszeren egységesen biztosítja a videolejátszás és hirdetések minőségét, beleértve az Apple iOS, a Google Android és az asztali számítógépek operációs rendszereit, valamint a csatlakoztatott televíziókat is. A két fontos szakmai rendezvényen bemutatott Primetime elemei 2012 folyamán jelennek meg.

A Primetime egyetlen, teljes körű munkafolyamatot hoz létre, amely az Adobe adatfolyam-továbbítási technológiát, a tartalom védelmét, elemzését és optimalizálását a nemrégiben megvásárolt Auditude videós hirdetési felülettel egyesíti. A minőségi videoszolgáltatók ezzel az integrációval jobb minőségű megjelenítést biztosíthatnak az ügyfeleknek azáltal, hogy zökkenőmentesen és dinamikusan helyezhetik el a bármilyen internetre csatlakozó eszközön megtekinthető hirdetéseket bármilyen típusú tartalomban, legyen az lineáris, élő vagy igény szerinti. Az Adobe Digital Marketing Suite a Primetime szerves része, amellyel a médiavállalatok összevethetik a fogyasztási és bevételi adatokat a tartalmak és hirdetések személyre szabása érdekében.

„Az Adobe új videotechnológiai platformja átalakítja a videotartalmak és a hirdetések terjesztésének és felhasználásának módját – jelentette ki David Wadhwani, az Adobe digitális médiáért felelős üzleti részlegének alelnöke. – A Primetime projekt egyetlen megoldást kínál a médiavállalatoknak, amellyel a tartalmaikat szinte bármely táblaszámítógépen, mobiltelefonon, televízión vagy asztali számítógépen zökkenőmentesen terjeszthetik és értékesíthetik.”

A platform piaci megjelenésének első lépéseként az Adobe mától elérhetővé teszi a „Primetime Highlights” terméket. Ez az új video-közzétételi megoldás az Adobe Auditude hirdetési felületet egy webes alapú videoklip-szerkesztővel egyesíti, így lehetővé teszi az élő videofelvételek valós idejű, egyetlen munkafolyamat keretében történő létrehozását és értékesítését. A videók közzétevői azonnal elérhető, hirdetést tartalmazó videoklipeket hozhatnak létre még akkor is, ha az esemény még folyamatban van, így időszerűbbé tehetik a tartalmat és csökkenthetik a gyártási költségeket. A videoklipek az Adobe által biztosított videolejátszóval tekinthetők meg egy meglévő mobilalkalmazásban vagy egy webhelyen beágyazva. A Primetime Highlights megoldásban zökkenőmentes a tartalom és a hirdetések közötti átmenet, és a hagyományos tv-adásokhoz hasonlóan gördülékeny videolejátszást biztosít. A videokészítők már ma elkezdhetik a videóik közzétételét és értékesítését az iPad készülékeken. 2012-ben további platformok támogatása is várható.

Kiterjesztett szabványtámogatás, szakmai tanúsítványok

Az Adobe Auditude megkapta a Media Rating Council (MRC) Digital Video Ad Impression Statistics akkreditációját a hirdetéskezelési és értékesítési platformon keresztül terjesztett hirdetéseire. Az akkreditációnak köszönhetően a felhasználók biztosak lehetnek abban, hogy az Adobe által a hirdetések hatásának felmérésére használt statisztikák módszerei megfelelnek az MRC által kiadott, az ágazatra vonatkozó irányelveknek.

Az Adobe Access 4 szoftver támogatni fogja a natív iOS alkalmazásokat, és a meglévő támogatást az asztali számítógépeken használt operációs rendszerekre, az Android alkalmazásokra és a csatlakoztatott televíziókra is kiterjeszti. Az Adobe Access az iOS eszközökön a HLS (HTTP Live Streaming) protokoll használatával támogatja a tartalmakat, így lehetővé teszi a minőségi videók közzétevőinek a lehető legnagyobb, különböző eszközöket használó közönség elérését egyetlen tartalomvédelmi munkamenet és infrastruktúra használatával. A  korábban Adobe Flash Access néven ismert  Adobe Access már védi a böngészőkben és alkalmazásokban az RTMP és HDS (HTTP Dynamic Streaming) protokollok használatával terjesztett videókat.

Az Adobe adatfolyam-továbbítási technológiája az MPEG-DASH szabványt is támogatni fogja. Ezek az egyre népszerűbb szabványok a multimédiás tartalmak webes továbbítására szolgálnak, és segítenek a technológia heterogénné válásának csökkentésében. Az MPEG-DASH támogatása, amely várhatóan a HDS egyik profilja lesz, annak köszönhető, hogy az Adobe továbbra is számos szakági partnerrel működik együtt ezen a területen. Az Adobe ugyanakkor folytatja az innovációt és a HTTP Dynamic Streaming (HDS) nevű HTTP adatfolyam-továbbítási protokolljának fejlesztését, amelyet a legnagyobb műsorszórók használnak világszerte.

Elérhetőség
A Primetime bemutatása ma kezdődik a műsorszórók és médiavállalatok számára, és várhatóan 2012-ben lesz elérhető a Windows, a Mac OS, az Apple iOS, a Google Android, a Samsung SmartTV és egyéb platformok támogatásával. A platformot alkotó egyes termékek és technológiák változatlanul megvásárolhatók lesznek külön-külön is. Az Adobe Access várhatóan 2012 tavaszától fogja támogatni az iOS rendszert. További információkért és a bemutató videó megtekintéséhez látogasson el a Digital Media blogra.

A Primetime legfontosabb összetevői

  • Az Adobe Auditude hirdetéskezeléssel és -értékesítéssel biztosít minőségi hirdetési szolgáltatásokat a kiadóknak és médiavállalatoknak, amelyek ezáltal növelhetik tartalmaik értékét az internethez csatlakozó készülékeken, az üzemeltetési költségeket pedig csökkenthetik.
  • Az Adobe Digital Marketing Suite egy elemzési és optimalizálási termékekből álló integrált portfólió, amely betekintést nyújt a digitális marketingkezdeményezések teljesítményébe, és lehetővé teszi, hogy a reklámszakemberek relevánsabbá és hatékonyabbá tegyék azokat.
  • Az Adobe Access segítségével a tartalmak tulajdonosai, a terjesztők és a hirdetők megvédhetik a minőségi videókat, és biztonságosabban juttathatják el azokat az internethez csatlakozó készülékekre.
  • Az Adobe adatfolyam-továbbítási technológiák révén gazdag médiatartalom jeleníthető meg számos platformon, többek között az Apple iOS rendszeren is, a nagy teljesítményű protokollok pedig hozzájárulnak a sávszélességgel kapcsolatos költségek és a hálózati terhelés jelentős csökkentéséhez.
  • Az Adobe Pass gördülékenyen, egyszerűen és biztonságosan ellenőrzi a felhasználók jogosultságát a tartalmak használatára.
  • Az Adobe új video-közzétételi megoldása, a Primetime Highlights, egy webalapú videoklip-szerkesztővel ötvözi az Adobe Auditude hirdetési felületet, így lehetővé teszi az élő videofelvételek egyetlen munkafolyamatban történő azonnali létrehozását és értékesítését.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés