Az így elérhető szolgáltatások jelenleg a Microsoft Exchange 2007 alapú levelezés a Microsoft ForeFront vírusvédelmi és levélszemét szűrési szolgáltatásokkal együtt, Microsoft Windows SharePoint Services 3.0 csoportmunka, Microsoft Office Communications Server 2007 egységes üzenetkezelés és BackUp Agent Automatikus Mentés és Visszaállítás (ABR), melyeket még a 2009-es üzleti évben a két társaság bővíteni fog. A Central Europe On-Demand a különféle vertikális szegmensekben kínált szolgáltatásokat Közép-Európa vezető távközlési szolgáltatóin keresztül nyújtja.
Meglevő és leendő ügyfeleiknek a SaaS viszonteladók azonnal, professzionális szolgáltatóként mutatkozhatnak be anélkül, hogy beruházást és kockázatot kellene vállalniuk saját hosting infrastruktúra és kompetencia kiépítéséhez, fenntartásához. Az ATIGRIS kezdetben a hasonló szolgáltatásokat nyújtó vagy ezt tervező és eddig főként saját infrastruktúrát építő, SPLA licencelésre támaszkodó viszonteladóinak és ISV-knek ajánlja a SaaS szolgáltatások továbbértékesítését.
Az ATIGRIS SaaS viszonteladóinak ügyfélköre kikerülhet a kis-, a közepes vagy akár a nagyvállalatok közül, de a leginkább az informatikai szempontból 100 fős vagy kisebb cégek számára lehet vonzó az IT közmű szolgáltatásként való megvásárlása, szemben a házon belüli megvalósítással és fenntartással. Különösen igaz ez az induló, “zöld mezős” vállalkozásokra vagy az elavult belső vállalati rendszerek elkerülhetetlen korszerűsítésével szembesülő cégekre.