Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Microsoft megszünteti a felugró hirdetéseket

Laptop

A Microsoft megszünteti a felugró hirdetéseket

Az MSN site-okról fokozatosan kihalnak az új böngészőablakot nyitó reklámok.

A Microsoft fokozatosan megszünteti a felugró (akár az aktív ablak alá, akár fölé), úgynevezett pop-up, illetve pop-under típusú hirdetéseket az MSN oldalain. Az amerikai MSN oldalakról már 2003 végétől elmaradtak az ilyen reklámok, míg a brit, belga, valamint az észak-európai MSN oldalakról nyáron tűnnek majd el. A folyamat ezután továbbterjed majd az összes többi MSN oldalra is.

Az MSN oldalainak világszerte mintegy 350 millió látogatója van, és a Microsoft a felugró reklámok korlátozását az után kezdte meg, hogy az AOL is hasonló lépéseket tett amerikai oldalaira vonatkoztatva. A döntés oka mindkét vállalatnál az volt, hogy a felhasználók nem nagyon kedvelik ezt a fajta erőszakos hirdetési formát.

Persze az e fajta hirdetések megszüntetése nem fog űrt hagyni a reklámpiacon, ugyanis a Microsoft kísérletezik az úgynevezett unicast videoreklámokkal, amelyek 30 másodperces, TV-reklám-szerű rövidfilmek lesznek, és az alkalmazó website-okon való kattintáskor véletlenszerűen jelennek majd meg. Az új videoreklámok tesztelése jelenleg is tart, világszerte 15 website bevonásával, mint például az MSN, az ABCNews, a Pepsi vagy a Honda.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés