Connect with us

Hirdetés

technokrata

Google felmérés: 2012 óta megkétszereződött az okostelefon-tulajdonosok száma Magyarországon

Dotkom

Google felmérés: 2012 óta megkétszereződött az okostelefon-tulajdonosok száma Magyarországon

Google felmérés: 2012 óta megkétszereződött az okostelefon-tulajdonosok száma Magyarországon

Az eredmények monumentális változásokra világítanak rá

2012-ben átlagosan háromból egy fogyasztónak volt okostelefonja, négy évvel később  ez az arány már több mint 70 százalékos volt. Ma Magyarországon az emberek 61 százaléka használ okostelefont, amely a 2012-es, 22 százalékos adatokhoz képest, közel 177 százalékos növekedést jelent.  

Magyarországon a vizsgált időszakban az okostelefonok elterjedése minden korcsoportot érintett valamilyen szinten, de leginkább a 25 év alatti korosztályt, akik számára az okostelefon a mindennapok megbízható társává vált.

 

A 25 év alatti magyar fiatalok:

  • Mintegy 93 százaléka rendelkezik okostelefonnal
  • 75 százalékuk rendszeresen használ valamilyen keresőprogramot okostelefonján
  • 76 százalékuk tájékozódik termékekről online
  • 67 százaléka néz videókat online legalább egy héten egyszer
  • Egyre több hétköznapi feladatra használja okostelefonját: mintegy 69 százalékuk kizárólag okostelefonjáról olvassa le az időt és 71 százalékuk használja azt ébresztőóraként.

A felmérésből az is kiderült, hogy az emberek ma már nem csak “használják az internetet”, hanem online élik a mindennapjaikat. Globálisan az okostelefont használók egyharmada már gyakrabban használja az internetet telefonjáról mint számítógépről vagy tabletről. Magyarországon ez az arány 52 százalékos.

Emellett egyre elterjedtebb a különféle eszközök párhuzamos használat is.  2012-ben a magyarok 32 százaléka használt egyet az okostelefon, tablet, számítógép hármasból, míg 39 százalékuk kettőt, és 10 százalékuk mind a hármat használta. Más eszközök használati aránya még ennél is magasabb volt: a megkérdezett magyarok 28 százaléka használ internet-hozzáféréssel rendelkező televíziót, azaz smart tévét.   

Az kutatás keretében a Google és a Kantar TNS több mint 625 ezer fogyasztót kérdezett meg világszerte az elmúlt 5 évben.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés