Connect with us

Hirdetés

technokrata

Ha még nem vagy az ügyfelük, akkor rád is pályázik a UPC

Dotkom

Ha még nem vagy az ügyfelük, akkor rád is pályázik a UPC

Korlátlan internet a mobilon, már nem csak meglévő UPC előfizetőknek: a szolgáltató új csomagokkal nyit a szélesebb közönség felé.

A UPC Mobil bevezetésével egy évvel ezelőtt vált teljes körű 4P – azaz internet, tévé, telefon, mobil – szolgáltatóvá a UPC Magyarországon. Korlátlan adatforgalmat biztosító mobilcsomagjaival a vállalat szembement a telekommunikációs piac korábbi megrögződéseivel. A lépés tökéletesen bevált a távközlési cégnek, és új lehetőségeket nyitott meg a videós tartalmak fogyasztására vágyó felhasználók előtt – mindezt a társaság mobilhasználati kutatása is igazolta, mellyel az ITHAKA kutatócéget bízták meg. Az évforduló kapcsán rendezett háttérbeszélgetésen a  cég bejelentette: korlátlan mobilcsomagjait hasonló kedvezménnyel kínálja a szolgáltatási területén élő összes ügyfelének, mint a UPC előfizetőknek.

upc_romania

A UPC 2015 tavaszán lépett piacra korlátlan adatforgalmat biztosító mobilszolgáltatásával. Az eltelt egy év tapasztalatairól és friss kutatásának eredményeiről a társaság a sajtónak szervezett szakmai beszélgetésen számolt be. „Egy évvel ezelőtt azzal a kifejezetten bátor, de logikus és stratégiailag átgondolt döntéssel léptünk a mobilszolgáltatói piacra, hogy versenytársaink közül egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk ügyfeleinknek.” – mondta Magnus Ternsjö, a társaság vezérigazgatója a sajtóeseményen. „Az elmúlt egy évben bebizonyítottuk, hogy méltó versenytársai vagyunk a többi szolgáltatónak, és az ügyfeleinktől érkező visszajelzések is megerősítettek benne, hogy jó úton járunk. Előfizetőink nagyra értékelik a nyugalmat, amit UPC Mobil korlátlan adatforgalma biztosít nekik az internetezéshez.”

Az ügyfelek elégedettségét a vállalat belső felmérései is igazolták, de a UPC szélesebb képet szeretett volna kapni róla, miként viszonyulnak előfizetői a korlátlan adatforgalom és az ebből fakadó szabadság élményéhez. A cég ezért megbízta az ITHAKA kutató céget, hogy egy UPC-s és nem UPC-s előfizetőket egyaránt tartalmazó ezerfős mintán vizsgálják meg, miként hat a korlátlanság az okostelefon-használatra. A felmérés legérdekesebb eredményei a következők voltak:

  • A válaszadók túlnyomó többsége kifejezetten szoros fizikai-érzelmi kapcsoltban van okostelefonjával, több mint háromnegyedük úgy fogalmaz, „nem tudna nélküle élni”. A UPC Mobil előfizetők 82 százaléka érezte magára igaznak az állítást.
  • Sokan mégsem tudják tökéletesen kihasználni készülékük lehetőségeit: a mobiljukon internetezők negyede minden hónapban kifut a rendelkezésére álló adatkeretből, 45 százalékukkal pedig már többször előfordult ilyen.
  • A válaszadókat arra kérték, tippeljék meg bizonyos alkalmazások, funkciók napi adatforgalmát. A legtöbb esetben a becslések helytállók voltak – például hogy egy átlagos e-mail 10 KB és egy 1 óra hosszú video stream 500 MB nagyságú –, ami arra enged következtetni, hogy a felhasználók többsége megfontoltan, tudatosan netezik telefonján.
  • Mindemellett azok, akik korlátlan adatforgalommal rendelkeznek, aktívabbak, ha úgy tetszik bátrabbak a tartalomfogyasztásban azon társaiknál, akik kénytelenek számolni a biteket. A UPC Mobil előfizetők átlagosan 10 funkciót – úgy mint csetelés, közösségi oldalak, navigáció, videó streaming, e-mail – használnak rendszeresen eszközeiken, míg a többi magyar okostelefon-használó 8-at. A 20-40 év közötti korosztályban a UPC előfizetők 12, a nem UPC-sek 9 funkciót használnak.
  • A UPC Mobil ügyfelek 54 százaléka használja internetes oldalak böngészésére mobilját az otthon falain kívül, míg az összes magyarországi okostelefon-használó körében ugyanez a szám csupán 27 százalék. Az e-mail olvasás esetében 54:28, a videó streaming esetében 21:8 százalék az arány.

IMG_2550

A felmérésben az okostelefonnal kapcsolatos legjellemzőbb gondolattársítások a “hasznos”, „szabadságot ad” és a „kapcsolat” voltak. “Örülünk ennek az eredménynek, hiszen éppen az volt a célunk, hogy korlátlan szabadságot adjunk ügyfeleinknek az internetezéshez, és hogy soha ne kelljen aggódniuk az adatforgalom miatt.” – mondta Herenyik Györgyi, a UPC termékmenedzsmentért felelős igazgatója. A vezető mindezt azzal a bejelentéssel egészítette ki, hogy a UPC Magyarország kedvezményes szolgáltatását megnyitja a szélesebb közönség előtt. A cég a szolgáltatási területén élőknek csaknem ugyanazzal a kedvezménnyel – mindössze ezer forintos árkülönbséggel – biztosítja minden csomagját, mint a UPC előfizetőknek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés