Connect with us

Hirdetés

technokrata

Újabb nagy vidéki szolgáltatók a Díjneten

Dotkom

Újabb nagy vidéki szolgáltatók a Díjneten

Várhatóan novembertől a Szegedi Vízmű Zrt. és az Észak-Magyarországi Regionális Vízművek Zrt. is csatlakozik a Díjnethez (www.dijnet.hu).

Ezzel a lépéssel Szegeden, Algyőn, valamint Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén és Nógrád megyékben további közel 250 ezer ügyfél veheti igénybe a Díjbeszedő Holding elektronikus számlabemutatási és -fizetési rendszerét. A UPC és az ELMŰ-ÉMÁSZ korábbi csatlakozását követő újabb bővüléssel immár a háztartások közel hatvan százalékának lesz lehetősége arra, hogy legalább egy szolgáltató számláját papírmentesen, gyorsan és kényelmesen, az Interneten keresztül rendezze.

A Díjnet 2007-es indulása óta folyamatosan bővülő rendszerben a két vízmű csatlakozását követően országszerte már tizenegy számlakibocsátó lesz elérhető. A szolgáltatás Budapesten immár szinte teljesen lefedi a közműszolgáltatókat, de a vidéki szolgáltatók folyamatos csatlakozásával egyre több régióban tud egy háztartás legalább két számlát is a Díjnet ugyanazon felületén rendezni. “A lehetőségek bővülése várhatóan további ügyfelek érdeklődését fogja felkelteni e kényelmes, egyszerű, környezetbarát, és mindezek mellett ingyenes ügyintézési lehetőség iránt. – ad előrejelzést Kovács Zoltán, a Díjbeszedő Holding Zrt. vezérigazgatója. – Jelenleg már valamivel több mint 40 ezren regisztráltak a rendszerünkbe, ez a létszám egy éven belül akár a kétszeresére is bővülhet.”

A szolgáltatás igénybevétele nem jelent plusz költséget az ügyfél számára, aki a regisztrációt követően a Díjnet weboldalán érheti el és kezelheti közüzemi számláit. A Díjnetet használók a számlákat elektronikus formában kapják, amelyek beérkezéséről e-mailben figyelmezteti őket a rendszer. A számlák kiegyenlítése egyedi átutalással, csoportos beszedési megbízással és internetes bankkártya-alapú fizetéssel egyaránt megoldható. A rendszer emellett biztosítja a múltbéli tranzakciók listázását és a számlanyomtatást az utolsó számlát megelőző 18 hónapig.

A csatlakozó szolgáltatók számára a fő előny az ügyfélkezelés költségeinek csökkenéséből várható megtakarítás, illetve az ügyfélkapcsolat közvetlenebbé válása, ami a fizetési fegyelem erősödésében is tetten érhető. Versenyhelyzetben emellett közvetlenül is növelheti az adott szolgáltató piaci részesedését alternatív ügyfélközpontú rendszerek alkalmazása.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés