Connect with us

Hirdetés

technokrata

Premier filmek a YouTube-on

Dotkom

Premier filmek a YouTube-on

Egyidejűleg fogják a YouTube-on, és a mozikban bemutatni Luc Besson legújabb alkotását, a Home című filmet.

Ez lesz minden idők első filmbemutatója, ami moziban és az interneten egyszerre zajlik. A videomegosztó oldal Hollywoodtól reméli a reklámbevételek növekedését. Anthony Zaeczkowski, a YouTube párizsi fejlesztésekért felelős menedzsere szerint oldaluk nem csupán gördeszkázó kutyákból áll, hiszen több mint 350 millió felhasználót lehet elérni rajtuk keresztül.

A zuhanó DVD eladások láttán a filmgyártók egyre nagyobb reményekkel tekintenek a hirdetési modellben hívő szájtokban, mint a YouTube, vagy a Hulu.com, amivel marketing költségeikből is megtakaríthatnak. Ugyanakkor a cégek nem nagyon kedvelik, ha hirdetéseik amatőr, kontrollálatlan tartalmak mellett is megjelenhetnek, írta meg a Bloomberg.

A Credit Suisse jelentése szerint, a YouTube videóinak 3 százaléka után termel bevételt, a hirdetők bizonytalansága, és bizonyos felhasználók által generált tartalmak jogsértő mivolta miatt. A hirdetési felületek egységességének a hiánya sem segít a hirdetők meggyőzésében. A számítások szerint a videomegosztó bevételei 20 százalékkal fognak nőni 2009-ben, és eléri a 240 millió dollárt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés