Connect with us

technokrata

Minden tizedik magyar Vaterázik

Dotkom

Minden tizedik magyar Vaterázik

A “Vera-kampány” hatása: a Vatera köszönti az egymilliomodik felhasználóját.

Az október 12. és november 15. között futó integrált ATL-kampánya alatt igazi mérföldkőhöz érkezett az ország legnagyobb online aukciós portálja: november 15-én a Vatera felhasználók száma elérte az egymillió főt, valamint a feltöltött tételek száma is átlépte a hétszámjegyű küszöböt. Vera nagyban hozzájárult a kampány sikeréhez: a Vatera reklámhőse az akció időszaka alatt folyamatos kapcsolatban volt a felhasználóival a legnépszerűbb közösségi portálokon. Vera több száz üzenetet váltott az érdeklődőkkel a Facebook, Twitter és IWIW felületén.

A Vatera integrált ATL-kampánya számos pozitív eredményt hozott mind a felhasználók, mind a portál részére: az ország legnagyobb internetes aukciós oldala elérte az egymillió felhasználót november közepén. A szerencsés egymilliomodik regisztrálót a Vatera egy kora nyári kétszemélyes úttal díjazta Leszbosz szigetére, Vatera Beach-re. Nemcsak a felhasználók, de a kínált termékek száma is emelkedett; a piactéren már több mint 1000000 termékből lehet válogatni.

A kampány során az újonnan regisztrált felhasználók száma 67 százalékkal nőtt a megelőző időszakhoz képest, így naponta 1500 új felhasználó lett tagja a Vatera felhasználói körének. Ezen időszak alatt a napi licitek száma 14 százalékkal, míg a napi átmenő forgalom 15 százalékkal emelkedett. Napi átlagban 54 millió forint értékben cseréltek az áruk gazdát a piactéren. A kampány következtében a napi eladott termékek száma is 14 százalékkal nőtt. Az eladók is érzékelték a megnövekedett keresletet, hisz a naponta feltöltött új termékek száma is 15 százalékkal lett magasabb.

A piacteret hirdető ATL-kampány központi figurája, Vera, igazi közönség-kedvenc lett a bő egy hónap alatt. A számos online felületen kommunikáló fiktív karakter és a közönség között folyamatos párbeszéd zajlott, valódi kapcsolat alakult ki. Vera önálló Twitter, Facebook és IWIW oldalán hirdette az akciót, tájékoztatta az érdeklődőket a részletekről, válaszolt a felmerülő kérdésekre. A hölgy további sorsára sokan voltak kíváncsiak, a kampány természetesen nem marad befejezetlenül. A tévében már nem sugárzott utolsó epizódot a YouTube-on nézhetik meg a Vaterázók.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki Magazin