Connect with us

Hirdetés

technokrata

Itt az Avaya Connect

Dotkom

Itt az Avaya Connect

Új globális Partneri Program bevezetését jelentette be az Avaya.

Az Avaya elindította globális programját partnervállalatai számára Avaya Connect néven a profitabilitás és a növekedés jegyében. Az Avaya Connect a vállalat meglévő partneri programjait foglalja egy globálisan egységes keretbe, egyszerűsítve az árképzést, a továbbképzési rendszereket és a szükséges minősítések megszerzését, ami nagymértékben hozzájárul az ügyfelek még tökéletesebb kiszolgálásához.

Az Avaya Connect a pénzügyi előnyök kiterjesztésével, a műszaki,- marketing- és kereskedelmi támogatás szélesebb körű elérhetőségével növekedési lehetőséget biztosít a programban résztvevő partnerek számára, ugyanakkor nagymértékben egyszerűsíti a képzési és minősítési követelményeket. A globálisan átfogó rendszer egyik nagy előnye, hogy teljes mértékben igazodik a különböző partnervállalatok igényeihez, a több régióban és országban jelen lévő rendszerintegrátoroktól és szolgáltatóktól kezdve a helyi kis- és közepes viszonteladókig.

Az új Avaya Connect program számos ponton egyszerűsítette a kereskedelmi tranzakciókat és folyamatokat, így lehetővé válik a partnerek gyorsabb reakciója a piaci kihívásokra. Az új, egyedülálló globális árlista egyszerűbbé teszi a globális felhasználóknak a régiókon átívelő árazás megértését, a partnerek számára pedig leegyszerűsíti a forgalmazott mennyiségeken alapuló árazó-rendszerek kifejlesztését. A program biztosítja az értékesítés utáni utólagos engedmény elszámolás helyett az értékesítés időpontjában történő jóváírást, ami percekre csökkenti a feldolgozáshoz szükséges időt. Ezen felül az Avaya Connect korszerűsíti az új partnerek jelentkezésének és regisztrációjának feldolgozását, ami webes technológiák használatával mintegy két óra alatt véghez vihető.

Az új Avaya Connect továbbképzési modell az idő-és költséghatékonyság jegyében a termékközpontú képzés helyett a megoldás-központú képzésre fókuszál az Egységes Kommunikáció, a kontaktcenterek és a kis- és középvállalati megoldások életciklusainál – a tervezéstől kezdve az értékesítésen át, az integrációig és üzemeltetésig. A legnagyobb előrelépést a program a “távtanulás – virtuális laborok” bevezetése útján biztosítja.

Az Avaya Connect leegyszerűsíti a globális minősítési követelményeket és folyamatokat és nemzetközi viszonylatban is következetessé teszi ezeket, hozzájárulva a partnerek egyszerűbb globális terjeszkedéséhez. A programban bevezetett “földrajzi alapú hozzárendelésen” keresztül az Avaya jobb támogatást nyújt a nemzetközi ügyfeleknek és azoknak a partnereknek, akik lokális szinteken kiszolgálják őket. A regionális vagy globális szinten történő hozzárendelés segíti az ügyfeleket abban, hogy megtalálják az igényeikhez legmegfelelőbb partnert, miközben élvezhetik a centralizált erőforrások nyújtotta előnyöket is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés