A whopper-áldozatra keresztelt Facebook alkalmazás egy ingyenes whopperre jogosító kupont ad abban az esetben, ha tíz felhasználót törölsz a barátok közül. A gyorsétterem-lánc az utóbbi időben számos érdekes marketingkampánnyal hívta fel magára a figyelmet, ám ez a legutóbbi viccet csinál az online közösségi site-ok felhasználóinak attitűdjéből.
“Itt az idő, hogy próbára tedd online barátaid. Telepítsd fel az Whopper Áldozat alkalmazást, és egy szendviccsel ajándékozunk meg, ha tíz barátodtól megválsz a Facebookon – olvasható a Burger King hivatalos honlapján.
Az egész kampányban a legmókásabb az, hogy az “áldozat” a felhasználó aktivitási listáján válik láthatóvá, például: Péter feláldozta Josh-t egy ingyenes whopperért. Az ajánlat csak egy kuponra érvényes, tehát nem érdemes az összes barátunkat törölni az ingyen szendvicsért.