Connect with us

Hirdetés

technokrata

A közösségi oldalak a hirdetők paradicsoma

Dotkom

A közösségi oldalak a hirdetők paradicsoma

Minden ötödik bannert közösségi oldalon (MySpace, Facebook) néznek meg – derül ki egy felmérésből.

A comScore adatai szerint a közösségi oldalak egyre nagyobb befolyással bírnak az Interneten, a nagy márkák pedig már nem ódzkodnak a közösségi megjelenéstől. Adatok rávilágítanak, hogy a közösségi oldalak között is óriási a verseny a nagy hirdetők megnyeréséért.

A felmérés rámutat, hogy a közösségi oldalakon júliusban a bannerek 21,1 százaléka jelent meg, melyből a MySpace és a Facebook 80 százalékkal részesültek. Mivel a bejáratott közösségi oldalak sok embert érnek költséghatékonyan, úgy tűnik, hogy néhány hirdető úgy tekintenek ezekre az oldalakra, mint a legújabb online hirdetési felületekre – közölte Jeff Hackett, a comScore alelnöke.

Annak ellenére, hogy a közösségi oldalak egyre nagyobb népszerűségnek örvendnek, a Facebook például a világ negyedik leglátogatottabb weboldala, néhány szakértő megkérdőjelezi az ilyen site-ok jövőbeli nyereségességét. A közösségi oldalak sajátosságai, mint például a felhasználó által generált tartalom miatt ugyanis egyes hirdetők nem akarnak hirdetni. A közösségi oldalakon pedig jóval kedvezőbb árakon lehet hirdetési felülethez jutni, mint a nagy portálokon. Ez leginkább a nagyhirdetők számára kedvező – tette hozzá Hackett.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés