Connect with us

Hirdetés

technokrata

Egy perc Sziget 70 forintba kerül csúcsidőben

Dotkom

Egy perc Sziget 70 forintba kerül csúcsidőben

A mobilparkoláshoz hasonló rendszerben lehetne percalapú belépőt váltani a fesztiválra.

Speciális innovatív szponzori megállapodást kötött a Vodafone Magyarország a Sziget Kft.-vel – jelentette be Beck György, a mobilcég vezérigazgatója. E szerint a szigetlakók számára távközlési termékek bevételén osztoznak az érintettek, vagyis valójában nem egyszerű készpénzes szponzorációról van szó. A tájékoztatón sms-parkolás, illetve sms-sel történő kávévásárlás lehetőségét sorolták fel példaként, Gerendai Károly, a Sziget ügyvezetője pedig arról számolt be, hogy a tervek szerint mobiltelefonon is lehet majd percdíj-alapú belépőket váltani. (Erre nem csak a Vodafone, hanem a másik két szolgáltató ügyfelei számára is lehetőség nyílik.) Miután a konstrukció még nincs teljesen kész, Gerendai csak tervezett percdíjakról beszélheltett. E szerint a csúcsidőben a Szigetre látogatók percenként 70, azon kívül pedig 35 fizetnének, a mobilparkolási rendszerhez hasonló szisztémában. A Vodafone-nál emellett sms-ben is lehet majd hagyományos jegyet vásárolni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés