Connect with us

Hirdetés

technokrata

A digitális média marketingje

Dotkom

A digitális média marketingje

Marketingkampányok tervezésére, végrehajtására, tesztelésére, és nyomon követése – de hogyan?

Nyugat-Európában jellemző, hazánkban viszont még csak most van elterjedőben a digitális média marketingcélú használata. A marketingüzenetek sokasága egyre jobban csökkenti a hagyományos eszközök hatékonyságát. A korszerű és olcsó online, illetve mobil csatornák sokkal nagyobb eredményességet érhetnek el újszerűségük és testreszabott, one-to-one jellegű kapcsolataik miatt. A hatékonyság kulcsa a személyes elérés, és a kétirányú kommunikáció: a fogyasztókat a marketingszakemberek pontosabban megismerik, így relevánsabb üzeneteket tudnak eljuttatni hozzájuk, mégpedig a megfelelő időpontban és helyen.

Azonban a célcsoportok helytelen meghatározása, a rosszul vezérelt akciók nemcsak csökkentik a kampányok hasznosságát, de kedvezőtlen hatással vannak a cég hírnevére. A fogyasztók bosszantása azok eltávolodását, a márka értékének csökkenését idézheti elő. A legtöbb cég ezért óvatosan használja ezeket az új eszközöket, és kiszervezi a digitális marketingszolgáltatásokat alvállalkozóknak, mivel úgy gondolják, nem áll rendelkezésükre a tapasztalat és a szakértelem a legjobb teljesítmény eléréséhez. Ez a gyakorlat sokszor rendkívül drágának bizonyul hosszútávon, arról nem is beszélve, hogy kettészakítja az online (mobil) és a hagyományos, offline marketing akciókat.

Erre a piaci kihívásra válaszolva a SAS bejelentette Digital Marketing megoldását, amely a multimédiás üzenetküldést – beleértve az e-mailezést, az SMS, MMS küldést és a WAP-ozást – vonja be a marketingtevékenységbe, lehetővé téve az interaktivitást, például az akciókban való részvételhez való hozzájárulást.

A SAS Digital Marketing elősegíti továbbá az integrált marketingkampányok kialakítását, tehát a digitális eszközök más csatornákkal, például nyomtatott felületekkel való együttes használatát. A megfelelően kialakított médiamix így szinergiahatásokat eredményez, amely kedvezően hat a vállalat kommunikációjának egészére.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés