Connect with us

Hirdetés

technokrata

Vodafone Csoport: továbbra is az iparág vezetője

Dotkom

Vodafone Csoport: továbbra is az iparág vezetője

A Vodafone Csoport ma tette közzé évközi eredményeit.

A 2004. november 16-án bejelentett eredmények szerint a Vodafone Csoport forgalma elérte a 16,8 milliárd fontot. Ez változatlan árfolyamok mellett 6%-os növekedést jelent. A Vodafone 7,4 millió tulajdon-arányos új ügyfelet szerzett a félév során, így éves szinten 11%-kal növelte ügyfélbázisát, elérve 146,7 milliós a tulajdon-arányos ügyfélbázist.

A Csoport cégérték amortizáció és rendkívüli tételek levonása előtti, működési eredménye elérte az 5,7 milliárd fontot, a növekedés változatlan árfolyamok mellett 5%. Az egy részvényre jutó bevétel, a cégérték amortizáció és rendkívüli tételek levonása előtt 10%-kal 5,28 penny-re nőtt.

A Vodafone Csoport a globális közzététel részeként bejelentette, hogy a Vodafone Magyarország továbbra is dinamikusan növekedett és forgalmát 38%-kal – forintban számolva – növelte, ami az ARPU (average revenue per user – egy előfizetőre jutó átlagos árbevétel) emelkedésének és a megnövekedett ügyfélkörnek köszönhető.

Arun Sarin, a Vodafone vezérigazgatója elmondta, hogy az egy részvényre jutó osztalék megduplázódott (1,91 penny), a jelenlegi várakozások szerint a végső osztalék is ilyen arányban növekszik majd.

„Továbbra is elkötelezetten igyekszünk növekvő hasznot biztosítani a részvényeseknek, ami abból is látszik, hogy az osztalék a duplájára nőtt, és további 4 milliárd fontnyi részvény kerül megvásárlásra, az eddig tervezett 3 milliárd helyett.” – tette hozzá Sarin.

A Vodafone Csoport az eredmények előzetes kalkulációjakor figyelembe vette, hogy a japán vezetékes ágazat eladása és a devizaárfolyamok változása következtében 6%-kal a konszolidált nyereség, 7%-kal pedig az árbevétel csökkenése várható az előző évhez képest.

Arun Sarin elmondta, hogy a Vodafone Csoport továbbra is keresi azokat a lehetőségeket, amelyek biztosítják nyereségességét. A Vodafone 13 országban elindította 3G szolgáltatását, illetve a Vodafone live! 3G-t is.

„A Mobile Connect 3G/GPRS adatkártyánk és a 3G technológiát magában foglaló Vodafone live!(tm) megjelenésével megfelelő pozíciót tudhatunk magunkénak a jövőben ahhoz, hogy az új technológiák és iparági partnerségek segítségével átvegyük a vezetést a bővülő piacokon is.” – tette hozzá a Vodafone vezérigazgatója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés