Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új, exkluzív márkát vezet be a Sony

Dotkom

Új, exkluzív márkát vezet be a Sony

Az új márka feladata a megkopott hírnév visszaállítása.

Új, felsőkategóriás termékcsaládot vezet be a Sony. A Qualia márkanév a cégnek a tömegtermelésben megkopott hírnevének visszaállítása lesz a feladata. A Sony ezzel a lépéssel kívánja visszaszerezni egykori “márka prémiumát” a dél-koreai és tajvani szórakoztató elektronikai tömegtermelőkkel szemben.

A vállalat döntésének alapgondolata az volt, hogy sok olyan technológia áll a rendelkezésünkre, mely a tömegtermelésben nem piacképes, ugyanakkor a legfelső kategóriában eladható lenne.

A Qualia nevet viselő termékek kizárólag előzetes megrendelésre készülnek majd – ennek megfelelően magas áron. A márka első tagjai között egy nagyfelbontású házimozi projektor (2,4 millió jen), egy 36 colos Trinitron képernyős televízió készülék (1,3 millió jen) és egy két megapixeles, kártya nagyságú digitális kamera (380 ezer jen) lesz. Jelenleg a fenti hárommal együtt 17 termék van fejlesztés alatt.

A termékek szigorúan Japánban készülnek majd. Qualia márkakereskedéseket elsőként Tokióban és Oszakában nyit meg a Sony, de hamarosan külföldi üzletek nyitása is lehetséges.

A Sony már az év elején is megpróbálta egyik új találmányával befoltozni az image-én esett lyukakat. Az úgynevezett Internet-kivetítő közvetlenül, a számítógép közbeiktatása nélkül csatlakoztatható a Világhálóra, vagy éppen egy belső hálózatra. Mindez a mobil alkalmazások egész sorát hivatott könnyebbé tenni, miközben a látvány egy kisméretű képernyő helyett akár 7,5 méteres képátlójú felületen is élvezhető.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés