Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új vezető a Xerox Magyarország Kft. élén

Dotkom

Új vezető a Xerox Magyarország Kft. élén

Október 1-jétől Ablonczy Balázs a Xerox Magyarország Kft. értékesítésért és marketingért felelős vezetője vette át a leányvállalat irányítását.

2002. október 1-től Ablonczy Balázs, a Xerox Magyarország Kft. értékesítésért és marketingért felelős vezetője veszi át a Xerox magyarországi leányvállalatának irányítását Hristo Manov-tól, aki 2000. júliusától vezette a magyarországi operációt.

Hristo Manov októbertől új kihívásnak néz elébe és a Xerox Nordic, négy országot magába foglaló régióját erősítve (Svédország, Finnország, Norvégia és Dánia), nagyteljesítményű nyomtató rendszerekért felelős operáció igazgatójaként folytatja pályafutását.

Hristo Manov, 1992. óta a Xerox alkalmazottja. Pályafutása során számtalan értékesítési, marketing és kereskedelmi vezető pozíciót töltött be a világ különböző országaiban, mint Bulgária, Törökország, Eurázsia, Ukrajna. 1999-től él Magyarországon, innen irányítva a nagyteljesítményű nyomtató rendszerek marketing tevékenységét a Közép-, kelet- és észak-európai régióban. 2000. júliusától a Xerox Magyarország ügyvezető igazgatója. Tevékenységének köszönhetően 2001-ben a Xerox Magyarország a régió legjobban teljesítő operációja volt.

Így a Xerox Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója október 1-től Ablonczy Balázs lett. A vállalat új első emberét a Xerox európai vezetés a cégpolitikával megegyezően házon belülről választotta.

Ablonczy Balázs 29 éves magyar állampolgár, 1996-tól a Xerox Magyarország Kft. alkalmazottja. Belépésétől kezdve az értékesítés területén dolgozott, a leghosszabb időt a kiemelt ügyfeleket kezelő csapat tagjaként. 2000-től irányítja a teljes direkt értékesítést majd egy szervezeti átalakítás után a cég marketingje is felelősségi körébe kerül. Értékesítési és marketing vezetőként meghatározó tagja a 2001-ben a Xerox európai vezetése által legjobbként elismert magyarországi teljesítménynek.

Elmondása szerint, a Xerox Magyarország Kft. 2002-es legfőbb célja az előző évek két számjegyű növekedésének fenntartása és a cég új stratégiáját támogató, hosszú távú sikereket elérni képes operáció megteremtése.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés