Connect with us

Hirdetés

technokrata

Élményközpontokat nyit a MasterCard

Dotkom

Élményközpontokat nyit a MasterCard

Ezeken a helyeken készpénzmentesen fizethetünk.

Az ország három campusán nyílt olyan egyetemi klub, amelyben kizárólag bankkártyával lehet fizetni a szolgáltatásokért. A MasterCard támogatásával létrehozott Lounge-ok nem hagyományos közösségi terek, hanem sokkal inkább élményközpontok, ahol a diákok kipróbálhatják a világ első, PayPass-szal működő csocsóasztalát, Xbox konzolokon játszhatnak, kedvezményes áron vásárolhatnak jegyeket a szintén készpénzmentes fesztiválokra és csoportos utazásokra, valamint különféle telekommunikációs szolgáltatásokat és IT termékeket is rendelhetnek.

A MasterCard – a diákprogramok szervezésében több éves tapasztalattal rendelkező MEEX-szel együttműködésben – elsőként a Budapesti Műszaki Egyetem, a Debreceni Egyetem, valamint a Szegedi Tudományegyetem hallgatói számára tette lehetővé, hogy a készpénzmentesség előnyeit ebben az egyedülállóan szórakoztató formában élvezhessék. A Lounge-ok emellett egyfajta kommunikációs platformként is funkcionálnak: a MasterCard workshopokat szervez, ahol fiatal startupperek osztják meg inspiráló sikertörténeteiket kortársaikkal.

014

„Több kutatásunk is alátámasztotta, hogy a fiatal generációk a legfogékonyabbak a technikai újdonságokra. Legutóbbi fogyasztói felmérésünk szerint például ma már minden második bankkártyával rendelkező magyar diák egyérintéses plasztikot használ. Ennél a korosztálynál kimutathatóan célba érnek a készpénzmentességgel kapcsolatos üzeneteink, ezért szeretnénk számukra a lehető legtöbb módon kézzelfoghatóvá tenni az ebben rejlő lehetőségeket” mondta Mondovics Péter, a MasterCard marketing menedzsere. „Emellett küldetésünknek érezzük azt is, hogy bátorítsuk a fiatalságot, hogy merjenek új dolgokba belevágni, és valósítsák meg az álmaikat, ezért is találtuk ki ezt a rendezvénysorozatot a MEEX-szel közösen, amelynek ideális helyszínt biztosítanak az újonnan nyílt MasterCard Lounge-ok.”

020

A MasterCard és a MEEX által megálmodott élményközpontok Magyarország első egyetemi multibrand hálózatát alkotják, melyben a különböző cégek által kínált szolgáltatásokhoz és termékekhez a MasterCard biztosítja a készpénzmentes technológiai hátteret.

005

A MEEX célja magas minőségű, egyedi és innovatív termékek fejlesztése a Youth célcsoportnak, mely termékek az adott piacon egyedülállóak, vagy piacvezetők. Ezért nagy örömünkre szolgál, hogy a MasterCard partnereiként a helyszíneken olyan kivételes, innovatív megoldásokat is bemutathatunk, mint például az egyedülálló PayPass csocsó. A Lounge-okkal minőségi szórakoztatást és jól felszerelt, nyugodt tanuló- és pihenőhelyet kívánunk biztosítani a fiatalok számára, mely így egy közvetlen és igényes kapcsolódási pontként funkcionál a hallgatók és partnereink között.” – mondta Balogh Balázs, a MEEX ügyvezető igazgatója.

007

A MasterCard nem először áll fiatalokat célzó program mellé: Magyarország legnagyobb nyári zenei fesztiváljainak támogatójaként évek óta törekszik arra, hogy megismertesse a fiatalokkal a bankkártyás, és azon belül kiemelten az egyérintéses fizetés előnyeit. Ezért a kártyatársaság 2015-ben – a tavalyi nyolc rendezvénnyel szemben – már 14 készpénzmentes fesztivált támogat, köztük az Európa legjobb fesztiváljának választott Szigetet, a MasterCard Balaton Soundot, a Voltot, a Strandot és a B.my.lake-et. A MasterCard az éppen futó street food kampányának sikerén felbuzdulva úgy döntött, hogy a Gourmet-n kívül idén további nyolc olyan fesztivált is támogat, amelyen az ízek kapják a főszerepet.

 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés