Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Synergon bemutatta integrált vállalatirányítási megoldását a Temexpo-n

Laptop

A Synergon bemutatta integrált vállalatirányítási megoldását a Temexpo-n

Június 17-18-án rendezték meg a Temexpo 2005 kiállítást Nyíregyházán, ahol a Synergon Informatika Rt. is bemutatta temetkezési vállalatok részére fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszerét.

Nagy érdeklődés kísérte a Temexpo 2005 szakkiállítást Nyíregyházán, ahol a résztvevő harmincöt kiállító között a Synergon Informatika Rt. is képviseltette magát. A kiállítók a kegyeleti szolgáltatásokhoz tartozó teljes tevékenységi kört lefedték, így koporsók, urnák és sírkövek mellett informatikai megoldások is helyet kaptak. Növelte az érdeklődést, hogy a kiállítással egyidőben tartották az Országos Temetőkert Konferenciát, ahol a Nemzeti Kegyeleti Bizottság tárgyalta a kegyeleti szolgáltatásokkal kapcsolatos szabályozásokat, a bizottság lehetőségeit, feladatai, valamint fórumot tartott a temetőkről és a temetkezésről.

A Konferenciát június 17-én Csabai Lászlóné, Nyíregyháza polgármestere nyitotta meg.

„Ahhoz, hogy a temetkezési vállalkozások érzelmileg megterhelt ügyfeleiknek magas színvonalú kegyeleti szolgáltatásokat nyújthassanak, korszerű informatikai hátérre van szükségük. A nyilvántartások pontossága, a gördülékeny ügyfélkezelési tranzakciók és a vállalkozások általános ügyviteli követelményei ötvöződnek a Synergon saját fejlesztésű integrált temetkezési rendszermegoldásában, amelynek környezetét az SAP szoftvere biztosítja.” – mondta kiállítási bemutatója során Göndör László, a Synergon Informatika Rt. SAP üzletágának igazgatója.

A Synergon Integrált Temetkezési Rendszere mind a kis és közepes méretű, mind a nagyobb vállalkozások számára ideális. A rendszer nemcsak a temetkezési tevékenység speciális elemeit, mint például temetésszervezés támogatja, hanem átfogó vállaltirányítási rendszerként integráltan kezeli a pénzügyi, számviteli és logisztikai folyamatokat is.

A rendszer két fő eleme a temetkezési, valamint a pénzügy és számviteli modul. A temetkezési modulban történik a törzsadatok kezelése, a temetés megrendelése, számlázása és a kegyeleti kellékek és szolgáltatások beszerzése. A törzsadatokban a rendszer részletes nyilvántartást vezet az elhunytak adatairól, a temetkezési helyekről és a kegyeleti kellékekről.

A temetési szolgáltatás megrendelésekor a rendszerben nyomon követhetők, mely ravatalozók mikor és milyen mértékben terheltek. A megrendelés felvételekor a számítógép képernyőjén is megmutathatjuk, hogy az adott koporsó hogyan néz ki, mennyibe kerül és meghatározhatjuk, hogy a temetkezés és más kegyeleti szolgáltatások lebonyolítása során milyen feladatokat és mikor kell elvégezni. A raktárkészlet menedzselése révén közvetlen ügyfélrendelésre beszerzéseket hozhatunk létre, a megrendelt kellékek útját az átvételtől a felhasználásig és a szállítói számlák beérkezéséig nyomon követhetjük.

Az SAP rendszer az általános ügyviteli tevékenységek, valamint a pénzügyi és számviteli feladatok átfogó kezelésére is megoldást nyújt. Nyilvántarthatjuk a tartozásokat, kezelhetjük a banki átutalásokat, a költségeket és bevételeket akár önálló elszámolási egységekre is könyvelhetjük. Az integrált vállaltirányítási rendszer biztosítja a vezetés számára a naprakész eredményelemzéseket, a költséghatékonysági mutatókat, valamint számos egyéb elemzési lehetőséget biztosít a temetkezési vállalkozások számára a napi üzletmenet vagy akár a speciális nyilvántartások vonatkozásában is.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés