Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az LG lélegzetelállító technológiával kelti életre a Louvre antik szellemét

Laptop

Az LG lélegzetelállító technológiával kelti életre a Louvre antik szellemét

Párizs két tekintélyes helyszínén, a Louvre-ban és a Lidoban tartott európai bevezető sajtótájékoztatót április 18-án az LG Electronics, melyen a cég bemutatta két új magas színvonalú termékét, a 42 colos Plazma TV-t ( a 42PX4RV modellt) és új felső kategóriás LCD TV-jét (az LP 1-es sorozatot).

Az LG Electronics ceremóniáján kiállításra került az Európában kapható legattraktívabb Plazma és LCD TV, ami tovább erősíti a cégről, mint a világ legnagyobb plazma TV gyártójáról alkotott képet. Az esemény megrendezésének célja, hogy biztosítsa az LG Electronics útját az első hely felé, amit a cég az európai Plazma TV piacon ez év végéig, 2006-ra pedig a világpiacon szeretne megszerezni.


A rendezvényen bemutatatták az analóg jeleket nagy felbontású képekké átalakító új XD Engine-nel felszerelt 42PX4RV-es Plazma TV modell, ami a kiváló képminőségen túl az LG minden technológiai újításával eldicsekedhet: a 10.000:1 kontrasztaránnyal és az 1.500 cd-s fényerővel, valamint a tükröződést és a szellemképet megszüntető filmszűrővel is.

A másik bemutatásra került termék az LG legújabb felső kategóriás LCD TV-je, az LP1 sorozat tagja. Ez a széria hatalmas méretével, kiváló képminőségével, dinamikus vonalvezetésével és sok más elsőrangú jellemzőjével csúcsterméknek számít az LG TV-k között. Az LP1-es sorozat figyelemre méltó stílusával már felkeltette a szakma érdeklődését és 3 három világhírű díjat is besöpört idén: a CES Innovációs díját az iF Design Award termékdíját és a Reddot Design Award-ot.

Az LG új innovatív készülékei mellett az esemény iránt hatalmas szakmai érdeklődést keltettek a művészi díszletek: a Louvre modern művészeteket az épület patinás pompájával ötvöző, illetve a Lido kabaré varázslatos hangulatát megidéző két helyszín.

LG Electronics azzal lepte meg a világot, hogy képernyőin keresztül életet lehelt a gyönyörű remekművekbe. A New York-i Guggenheim Múzeumban, a Cartier Foundation-ben és a Futuroscope Digital World Pavilonban kiállított munkáiról ismert művész, Bruno Contensou úgy keltette életre a Louvre leghíresebb mesterművét, ahogyan előtte senki nem merte: videógrafikával. Az animált videóképek a kortárs univerzumba emelték Mona Lisát. A művészi munkával kapcsolatban Costensou megjegyezte – ˝Az olyan szavak, mint a minőség, esztétika, művészet, szórakoztatás tökéletesen jellemzik az LG új Plazma és LCD TV-it. Ráadásul ezek a szavak azok, amelyek tökéletesen leírják Párizs városát is. Ezért arra gondoltam, hogy Párizs, a Louvre, a Lido valamint az LG képernyőinek találkozása elkerülhetetlenül időszerű˝.

Az LG Electronics reméli, hogy a párizsi bemutató hozzájárult ahhoz, hogy a cég kijelzőgyártásban világelsőséget szerezzen. A termékei megkülönböztetéséért folytatott agresszív reklámpolitika révén az LG Electronics valószínűnek tartja, hogy 15 %-os európai piaci részesedésével, azaz 1,5 millió eladott készülékkel, már idén az első számú Plazma TV gyártó lesz. A cég 2004-es növekedési mutatói alapján az LG célja megvalósíthatónak tűnik.

Az LG az európai gyártósorok számának növelésével, valamint elsősorban felső kategóriás termékek fejlesztésére összpontosítva és a terjesztési csatornák kiterjesztésével a cég 3 fő piaca közül (Európa, Észak-Amerika, Kína) az európai piacot állítja figyelme középpontjába. Az LG Electronics reméli, hogy a 2005-ben a lengyel DTV üzem gyártási kapacitását évenkénti 300.000-ről 600.000-re növelheti, így téve eleget a növekvő a fogyasztói szükségleteknek.

Mint kiemelkedő képernyő gyártó, az LG Electronics fejlett technológiának és sikeres marketing stratégiájának köszönhetően egyedülálló módon halad előre felső kategóriás Plazma és LCD TV-ivel. 1999 óta az LG Electronics fokozatosan nőtte ki magát az egyik legnagyobb versenyzővé ezen a piacon. A folyamatos R&D beruházások révén a 2004 februárjában az Európában elért 4,3 %-ról egy év leforgása alatt 15,5 %-ra nőtt az LG Electronics piaci részesedése a plazma TV-k piacán, első helyre juttatva ezzel az LG Electronics-ot a kontinensen.

Az LG Electronics gyors növekedést mutatott Európa legnagyobb országaiban, így például Nagy-Britanniában, ahol a 2004 februári 3 %-os piaci részesedése egy év alatt 15,4 %-ra nőtt második helyre emelve ezzel az LG Electronics-ot a brit piacon. Németországban 4 %-ról 15,7 %-ra nőtt a cég piaci részesedése, ahol így első lett. 2005 februárjában első helyre került még a cég Spanyolországban (20,9%), Olaszországban (16,3 %) és Portugáliában (33,4 %), illetve a második pozíciót szerezte meg Hollandiában (17,5 %) és Görögországban (22,9 %).

2004 utolsó negyedévében az óriási népszerűségnek örvendő RZ-42PX11-es LG újdonság ˝Best Hit Model˝ elismerésben részesült.

˝A csúcstechnológiát képviselő kijelzőről történelmi helyen, a Louvre-ban rántottuk le a leplet, ahol számos mestermű található, ezzel – úgy gondolom – igazán sikerült kifejezésre juttatnunk mennyire büszkék vagyunk az LG termékeire˝ – mondta James Kim az LG Electronics európai központjának elnöke. ˝Ez a történelmi mozzanat biztosítékul szolgál majd arra, hogy a lapos képernyőjű TV-k európai piacán megszerezzük az első helyet˝.

Az LG Electronics lengyelországi, mexikói és kínai gyárainak átalakítása jelenleg is tart, hogy a gyártást a felső kategóriás termékekre összpontosíthassák. Ezekkel az erőfeszítésekkel alapozza meg az LG Electronics 2005-ös világelsőségét a PDP modulok, 2006-ra a Plazma TV-k, és 2007-re Digitális TV-k gyártásában.



Szólj hozzá!

További Laptop

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés