Connect with us

Hirdetés

technokrata

A HONOR az okostelefonok mellett más termékkategóriában is erősíti kínálatát

honor

Dotkom

A HONOR az okostelefonok mellett más termékkategóriában is erősíti kínálatát

A HONOR az okostelefonok mellett más termékkategóriában is erősíti kínálatát

A márka az IFA 2020 Special Edition során építi tovább 1+8+N stratégiáját

A Honor a tavalyi évhez képest 34%-kal növelte márkaértékét a Kantar, a WPP és a Google közös kutatása alapján a kínai márkák rangsorában, amivel az 50-es lista 21. helyén végzett.

A hét ország több mint 420.000 felhasználójával készült kutatásban összesen 960 márkát vizsgáltak meg, és közülük hirdették ki a legjobb 50-et.

A növekedés elsősorban a márka 1+8+N stratégiájának köszönhető, ami egy intelligens eszközökön keresztül összekapcsolt világ megalkotását támogatja. A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékeket foglalja magában. Ezek közül is kiemelkednek a viselhető okoseszközök, ebben a kategóriában a Honor az 5 legtöbb értékesítést generáló márka között végzett Oroszországban, Malajziában, a Cseh Köztársaságban és Indiában 2020 első negyedévében.

A nagy népszerűségnek örvendő termékek körét a Honor a berlini IFA 2020 során tovább bővíti, viselhető eszközöket, táblagépet és laptopot is bemutat. A 2020. szeptember 4-én 11 óra 25 perckor kezdődő bemutatót online is lehet követni, a link a későbbiekben várható.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
hisense
apple
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés