Connect with us

Hirdetés

technokrata

Nagyot lépett előre a Huawei

Dotkom

Nagyot lépett előre a Huawei

Legalábbis ami a márkaértéket jelenti.

A Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand most közzétett 2016-os Best Global Brands (Legjobb Globális Márkák) listáján, így tavalyi 88. helyezését 72. helyre javította, amivel a technológiai szektor egyik leggyorsabban növekvő márkája lett.  A vállalat márkaértéke az Interbrand szerint közel 5,835 millió dollár, amely az előző évi értékhez képest 18 százalékos növekedést jelent. A Huawei idén harmadszor szerepel a listán, azóta, hogy 2014-ben első kínai márkaként először bekerült az Interbrand által összeállított rangsorba.

A Huawei márka növekvő befolyását jól tükrözi a vállalat stabil bevételnövekedése, amely részben a fogyasztói üzletágnak köszönhető. 2011 és 2015 között a Huawei összetett éves növekedési üteme 18 százalék volt, és tavaly a vállalat bevétele elérte a 395 milliárd jüant (60.8 milliárd dollár). Ebből a fogyasztói üzletág része összesen 129.1 milliárd jüan (19.36 milliárd dollár) volt, amely 72.9 százalékos növekedést jelent a 2014-es értékhez képest.  A vállalat bevételei az idei év első felében is dinamikusan nőttek és jóval az előzetes várakozásokon felül alakultak: a Huawei három üzletágainak (vállalati, fogyasztói és carrier) összesített globális árbevétele 2016 első felében meghaladta a 36 milliárd dollárt. Tavaly a Huawei 108 millió okostelefont szállított világszerte, amely az azt megelőző évhez képest 44 százalékos növekedést jelent.

huawei

A Huawei „carrier” üzletága négy kulcsterületen kínál innovatív megoldásokat a telekommunikációs szolgáltatók számára: üzleti, operációs, architektúra és hálózati területeken. A vállalat olyan csúcstechnológiák fejlesztésén dolgozik, mint az 5G vagy az Internet of Things (IoT), amely a jövőben várhatóan számos iparágban átalakítja majd a telekommunikációs szolgáltatók szerepét.

A Huawei vállalati (enterprise) üzletágát is dinamikus növekedés jellemzi, a nyílt rendszerek fejlesztésének és az ügyfelekkel és partnerekkel való együttműködésnek köszönhetően. Ennek eredményeként a Huawei innovatív termékei és megoldásai igen sikeresek a vállalatok körében, felhő alapú számítástechnikai, tárhely és SDN termékeit, Safe City és Electric Power IoT megoldásait széles körben alkalmazzák olyan szektorokban, mint a pénzügy, az energiaellátás, a közlekedés, a közbiztonság, az oktatás vagy a média.

A Huawei fogyasztói üzletága továbbra is stabil globális növekedést mutat, olyan csúcstermékei, mint a P9, a Mate 8 vagy a Honor V8 okostelefonok, valamint a vállalat első 2-az-1-ben készüléke, a MateBook, nagy sikernek örvendenek világszerte. A Huawei közel 30 országban lett a legnagyobb mobil eszköz márkák egyike.

A Huawei éves bevételének több mint 10 százalékát fordítja kutatás-fejlesztésre, világszerte működtetett 16 K+F központjában. Ezek között található a Huawei Esztétikai Kutatóközpontja Párizsban, valamint legújabb kutatás-fejlesztési központja, a legendás kameragyártó Leicával közösen létrehozott Max Berek Innovációs Labor a németországi Wetzlarban. A Huawei emellett elindított egy 1 milliárd dolláros Fejlesztői Támogató Programot (Developer Enablement Program), amellyel partnereit és alkalmazásfejlesztőket segít.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés