Connect with us

Hirdetés

technokrata

Megint újított egyet a Twitter

Dotkom

Megint újított egyet a Twitter

Immár kijelzik, hogy egy adott vállalat mikor válaszol az üzenetekre.

Igazán hasznos újdonsággal bővítette repertoárját a Twitter. A szolgáltatás ugyanis mostantól kijelzi, hogy egy-egy vállalat milyen időszakban reagál leginkább a felhasználók kérdéseire. Ez azt jelenti, hogy amennyiben problémánk van, úgy mostantól pontosan tudhatjuk, hogy épp mikor reagál rá az adott cég, függetlenül attól, hogy korábban küldtünk-e már a számukra üzenetet.

twitter

Maga az ötlet egyébként egyáltalán nem új, a Facebook tavaly élesítette a hasonló szolgáltatását, ott az átlagos reakcióidőt tünteti fel a rendszer. Ettől függetlenül rendkívül hasznos a Twitter lépése, hiszen kutatások szerint a legtöbben még mindig tweetekkel bombázzák a cégeket, azaz számukra jól jön, hogy az első számú “segélykérő vonal” esetén is tudják, mikor számíthatnak válaszra.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés