Connect with us

Hirdetés

technokrata

Még sosem dőlt így a pénz a Facebooknál

Dotkom

Még sosem dőlt így a pénz a Facebooknál

A közösségi oldal kiadta második negyedéves eredményeit.

Bizony okkal látunk egyre több szponzorált megjelenést a hírfolyamunkban és számtalan reklám bukik fel a közösségi oldal szélén. A Facebook rettentően ráfeküdt a hirdetésekre, és ez meghozta gyümölcsét. A második negyedéves jelentés szerint a tavalyi adatokhoz képest 59 %-kal nőtt a bevétel, 186 %-os profitemelkedés mellett. Április elejétől június végéig 2,05 milliárd dolláros profitot és 6,44 milliárd dolláros bevételt könyvelhettek el.

A hirdetők már nem csak a kattintások után, de csupán a megjelenésért is kötelesek fizetni. Ez a világ egyik legértékesebb online felülete, és 1,71 milliárd aktív felhasználóval ez nem meglepő. A felhasználók körében is emelkedést tudtak felmutatni, éves szinten mintegy 15%-kal többen látogatják már a portált. Érdekes megjegyezni, hogy 1,71 milliárdból 1,13 milliárdan mobilról használják az oldalt és a bevételek 84 százaléka is mobileszközről generálódik.

Forrás: HVG



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés