Connect with us

Hirdetés

technokrata

SAS Visual Analytics: túl az 1400. licencen

Dotkom

SAS Visual Analytics: túl az 1400. licencen

A Telenor Norvégia az ügyfelei jobb megértése érdekében alkalmazza a SAS eszközét.

A SAS adatvizualizáció számára mérföldkövet jelentett 2013, ugyanis a SAS Visual Analytics értékesítésének első teljes évében több mint 1.400 szoftverlicencet vásároltak az ügyfelek világszerte. A szervezetek az eszközzel kihasználhatják a memória alapú analitikában, a grafikus megjelenítésben, és a „point-and-click” típusú adatelemzésben rejlő lehetőségeket a mélyebb adatfeltárás érdekében. Az egyre növekvő ügyfélkörhöz tartozó vállalatok üzleti felhasználói a megoldással saját maguk végezhetnek adatelemzéseket, akár hatalmas méretű, változatos formátumú adathalmazokon is. Az ügyfelek egy része villámgyors, memória alapú több szerveres platformokon használja a SAS Visual Analytics-et, mások részleg- vagy munkacsoportszintű szervereken, illetve igény szerinti (on-demand) vagy felhő környezetben.

A világ egyik legnagyobb mobilszolgáltatója, a több mint 160 millió mobil előfizetéssel rendelkező Telenor például ügyfelei jobb megértése érdekében alkalmaz SAS elemző szoftvereket. Eddig a fő hangsúly a Telenor ügyfélszolgálatának és upsell képességeinek fejlesztésén volt, amelyet fejlett analitikai modellek támogatnak valós időben. A Telenor azonban már a következő lépést tervezi, hogy szélesebb körben fejleszthesse tovább analitikai képességeit, beleértve a SAS Visual Analytics használatát is. A SAS adatvizualizációs szoftvercsomagjával az üzleti elemzők és vezetők új lehetőségek feltárása érdekében elemezhetik a big data-t, és a felhasználók interaktív módon kezelhetik az adatokat, valamint igény szerint módosíthatják a vizualizációkat az IT részleg segítsége nélkül.

00_sas_visual_analytics

„Az ügyfél-interakciók konzisztensebbé és hatékonyabbá válhatnak a különböző kommunikációs csatornáinkon. Úgy gondoljuk, ezt értékelni fogják az ügyfeleink. A SAS szoftverével relevánsabb és személyre szabottabb ajánlatokat dolgozhatunk majd ki számukra.” – nyilatkozta Frode Støldal, a Telenor Norvégia technológiai igazgatója. A Telenor az üzleti és a fogyasztói szegmensben is alkalmazza majd a SAS szoftverét, hogy tovább javítsa versenyképességét a telekommunikációs piacon.

„A fogyasztók, vevők jobb megértése az egyik jellemző cél a SAS Visual Analytics-et alkalmazó ügyfeleink körében.” – mutatott rá Jim Davis, a SAS senior alelnöke és marketingigazgatója. „Ez az erőteljes adatfeltáró és -elemző szoftver számos piacon képes értéket szállítani a szervezetek számára, elsősorban például a banki, kormányzati, biztosítási, élettudományi és telekommunikációs szektorban.” Davis hozzátette, hogy a SAS fejlesztőmérnökei jelenleg is azon dolgoznak, hogy gyors ütemben bővülhessen a vállalat adatvizualizációs szoftvere: „Az ügyfeleink jelentős, a visszajelzéseikkel összhangban lévő termékfejlesztésre számíthatnak 2014-ben.”

Az egyre bővülő SAS Visual Analytics ügyfélkörhöz tartozik többek között az Immoweb, a Generali Hellas, a Lenovo, az Ausztrál Egészségügyi és Jóléti Intézet, a Zapfi, a Texasi Egyetem, az SM Marketing Convergence, és az XL Group.

A SAS létrehozott egy iparági demókat is bemutató interaktív online környezetet, ahol az érdeklődők testközelből is megismerhetik a SAS Visual Analytics-et.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés