Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új szereplők az online aukciós piacon

Dotkom

Új szereplők az online aukciós piacon

A Vatera és Tesz-Vesz üzletpolitikájában csalódott ügyfeleket próbálják magukhoz csábítani a legismertebb hazai aukciós honlapokéhoz hasonló, de ingyenes szolgáltatást nyújtó internetes vállalkozások – írja az SG.hu.

A vatera.hu és a tesz-vesz.hu által bevezetett feltöltési díj, felháborodást váltott ki a felhasználók körében és új szereplők számára is lehetővé tette a belépést az online-árverési piacra. A boltamarson.com üzemeltetői márciusban jelentették be, hogy örökre szóló és teljes körű díjmentességet biztosítanak a felhasználóiknak, és a portál blogja szerint a látogatóik száma egy hónap alatt átlépte a húszezret. A napokban az Anakonda.hu is új üzleti modellt vezetett be, és ingyenessé tette a kereskedést az eladók számára, miközben a vevőktől próbál jutalékot szerezni a vásárlások után.

Azt, hogy a magyar aukciós piac jó lehetőségeket biztosíthat, az is bizonyíthatja, hogy a Zsolnay porcelánok amerikai forgalmazója a Klugex Inc két, több tízezer árut kínáló oldalt indított a toplicit.com és az advesz.com címeken. Elemzők szerint a magyar vásárlók rendkívül árérzékenyek, ezért az ingyenes aukciós portáloknak nagyon komoly esélyük van arra, hogy megszorongassák a két nagyot – derül ki az Sg.hu informatikai magazin írásából.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés